iSync - kontakt slettet
Fra : Lars Kongshøj

Dato : 01-06-09 09:43

Jeg har lige synkroniseret min mobil-tlf med iSync for første gang.
iSync oplyser så at den har indlæst 212 kontakter fra telefonen,
tilføjet én til telefonen, og slettet én fra telefonen.

Den ene den tilføjede til telefonen var mig selv, som den åbenbart har
fra da jeg registrerede mig på computeren. Men hvordan finder jeg ud af,
hvilken kontakt den har slettet, og hvorfor mener den at den kan tillade
sig at slette kontakter fra telefonen uden at spørge mig?

/Lars

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 03-06-09 08:25

Lars Kongshøj wrote:
> [...]
> hvilken kontakt den har slettet, og hvorfor mener den at den kan tillade
> sig at slette kontakter fra telefonen uden at spørge mig?

iSync har en log, du kan kigge i. Åbn iSync og vælg 'Window' -> 'iSync Log'.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 03-06-09 18:13

Peter Farsinsen skrev:
> iSync har en log, du kan kigge i. Åbn iSync og vælg 'Window' -> 'iSync
> Log'.

Ja, men der stod ikke andet end i pop-up'en:

10.29.10 [Mac -> 6300] Ændrede adresseoplysninger: 1 tilføjet, 0 ændret
og 1 fjernet

/Lars