Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Mørke farver
Fra : Jacob

Dato : 31-07-01 11:09

Hej der

Jeg har en AOC Spectrum 7 Glr, som jeg oplever bliver mørkere og mørkere med
tiden (et halvt år). Det er nu så galt at jeg må skrue helt op for
brightness, for at bruge skærmen. Jeg har prøvet at justerer gamma etc i
driver/windows, men resultatet er jo bare at de lyse farver bliver lysere og
de mørke farver forbliver mørke....

Jeg forventer at eventuelle svar bliver en dødsdom over skærmen, men hvis
nogen har et bette trick bliver jeg glad

MVH - Jacob

Fra : Oktafat-Java

Dato : 31-07-01 11:46

"Jacob" <jhk_ram@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg forventer at eventuelle svar bliver en dødsdom over skærmen, men hvis
> nogen har et bette trick bliver jeg glad

Du skriver ikke noget om kontrastjusteringer, da det jo er der man instiller
forholdet mellem lys og mørke?
Venlig hilsen Joe - Og tre skumbananer

Fra : Jacob

Dato : 31-07-01 14:15

> Du skriver ikke noget om kontrastjusteringer, da det jo er der man
instiller
> forholdet mellem lys og mørke?
> Venlig hilsen Joe - Og tre skumbananer

Contrast er desværre helt i top...

MVH - Jacob

Fra : Søren

Dato : 06-08-01 08:48

Jeg har samme skærm og samme problem - især
irreterende når man kører spil i dos mode der
kan man næsten ikke se noget ?

Hvis man justerer kontrast/brightness via
skærmkortet bliver windows alt for lys/bleg !

Har prøvet at hente nyeste driver fra AOC
uden held.

Gode råd ønskes ?

mvh
Søren