Ballermann kommer til Bulgarien
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 12:19

BALLERMANN I BULGARIEN

Det store ungdomsparty på Mallorca kommer den gang øhhhhhhhhhhhhhhh... ikke
til Mallorca. Man sender fra "Gulstranden" i Bulgarien.

Det er den 25. juli kl. 20.15 på RTL
http://www.ballermann.de/TV-Shows.html

http://www.ballermannhits.de/

Det er dæleme show i den mere støjende ende af slagermusikken. Der er de
helt store synge-med-slagerere, som man bruger efter skiløb om vindren, hvis
det havde været i Østrig eller Schweitz.

De største af afterskiing-hits plejer at komme i en syndflod. lad mig i
flæng nævne:
Das rote pferd
Cowboy und indianer
Fligerlied - Eien schøner tag
Das knaldrotes gommiboot
Eien stern (på dansk "Det er dit navn" m. Kandis)
Anton Anton Anton
Hey hey baby

Hilsen Åge

Fra : Henrik Laursen

Dato : 31-05-09 14:54

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote in

> BALLERMANN I BULGARIEN
>
> Det store ungdomsparty på Mallorca kommer den gang øhhhhhhhhhhhhhhh...
> ikke til Mallorca. Man sender fra "Gulstranden" i Bulgarien.

Tror ikke at dem der bor på Mallorca ser det som det helt store tab,
heller ej borgmesteren for det område hvor at det Ballerman eksisterer.
For de har i årevis været godt og grundigt trætte af Tyskerne og deres
helt ude i hampen druk parties de har i Ballerman på Mallorca, det er også
derfor Politiet i området tager hårdt fat i Tyskere der ikke kan opføre
sig ordentligt og giver dem kæmpe bøder ved lov overtrædelser der reelt
dræner deres tegnebog.

Så hvis det RTL show kan overbevise Tyskerne om at Bulgarien er det nye
sted de kan drikke sig sanseløst fulde og derved så få langt færre til
at tage på Mallorca, så er deres drøm dernede stort set gået i opfyldelse
og de kan endelig begynde at satse på det de hele tiden har haft i deres
drømme siden Tyskerne ødelage området og det er at få gang i noget
ordentlig turisme og satse på langt flere Europæiske lande end blot lige
unge Tyskere der kun kommer for at drikke sig sanseløst fulde i alle
bulerne der ligger ved stranden.

--
Henrik Laursen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 15:31

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen
>.
> For de har i årevis været godt og grundigt trætte af Tyskerne og deres
> helt ude i hampen druk parties de har i Ballerman

> Henrik Laursen

Hmmm.... Ja hvis de allerede starter i flyvemaskinen på denne her måde, så
kan jeg godt se der er et problem. Du godeste.
http://www.youtube.com/watch?v=2GR2ftMvbVU

og så er de da vist nok nået frem til Mallorca. Du milde.
http://www.youtube.com/watch?v=DFPQikAlm1Q

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-09 20:23

Åge Halldorsson wrote:
> Man sender fra "Gulstranden" i
> Bulgarien.

Må man et svagt øjeblik håbe, at den gule strand skyldes urin.
Sjatpisserz Paradise med Gulio.