Topfilm
Fra : Per Vadmand

Dato : 01-06-09 08:56

Genså en af mine kandiodater til en plads blandt verdens ti bedste film:
Woody Allens "Radio Days".

Per V

--
Vær god ved politiet!
http://www.new.facebook.com/ext/share.php?sid=73289081718&h=XDpTj&u=Lj8oV&ref=nf

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 01-06-09 13:54

Per Vadmand escribió:
> Genså en af mine kandiodater til en plads blandt verdens ti bedste film:
> Woody Allens "Radio Days".

Og?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 01-06-09 09:27

Mikkel Moldrup-Lakjer wrote:

> Og?

Med så ringe trafik som der er i gruppen, skal vi ikke stille for
store krav

Jeg husker Radio Days som en god og især stemningsfuld film, men det
er længe siden, jeg har set den.

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-06-09 17:33

Peter Brandt Nielsen wrote:

> Med så ringe trafik som der er i gruppen, skal vi ikke stille for
> store krav
>
> Jeg husker Radio Days som en god og især stemningsfuld film, men det
> er længe siden, jeg har set den.

Det var såmænd bare ment som en anbefaling.

Per V

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-06-09 22:23

Per Vadmand skrev:

> Genså en af mine kandiodater til en plads blandt verdens ti bedste
> film: Woody Allens "Radio Days".

Det samme - altså gense - vil jeg gøre inden længe, men her til aften
valgte vi gensynet med den herligt livsbekræftende "Ørkendronningen
Priscilla".

--
Jørgen Grandt

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-06-09 22:38

Jørgen Grandt wrote:

> Det samme - altså gense - vil jeg gøre inden længe, men her til aften
> valgte vi gensynet med den herligt livsbekræftende "Ørkendronningen
> Priscilla".

Det er den med de australske drag queens, ikke? Og den kan du anbefale?

Per V

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-06-09 22:57

Per Vadmand skrev:

> Det er den med de australske drag queens, ikke? Og den kan du
> anbefale?

Det er det, og ja - helt bestemt! De tre damer er forrygende, både gode
gamle Terence Stamp, Agent Smith fra Matrix og den emsige superstrømer
fra L.A. Confidential.

--
Jørgen Grandt