Hvornår er man for gammel til rock?
Fra : Ukendt

Dato : 30-05-09 22:21

Med henvisning til den evige debat med visse i denne gruppe om hvornår man
er for gammel til rockmusik, så er her et bevis på, at det ihvertfald er i
en pæn fremskreden alder eftersom dette band består af unge mennesker på
62-68 år

http://www.youtube.com/watch?v=W0J3XCGeIIU

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-09 22:23

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en pæn fremskreden alder eftersom dette band består af unge mennesker på

Og her spiller de sammen med en årsunge på 73 år

http://www.youtube.com/watch?v=yeOw8JBmXsE

Fra : Max

Dato : 30-05-09 22:28

Hej Allan

> [...]
> hvornår man er for gammel til rockmusik, så er her et bevis på, at
> det ihvertfald er i en pæn fremskreden alder eftersom dette band

Debatten er jo tåbelig, om man er til rockmusik har intet med
alderen at gøre.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-09 22:32

> Debatten er jo tåbelig, om man er til rockmusik har intet med
> alderen at gøre.

Kunne ikke være mere enig...men fortæl du det til Åge og Benny

Fra : Max

Dato : 30-05-09 23:01

Hej Allan

> Kunne ikke være mere enig...men fortæl du det til Åge og Benny

Det er jo som at diskutere sexlivets glæder med en katolst pater :)

--
Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 30-05-09 23:04

Hej Max
Max wrote:
> Det er jo som at diskutere sexlivets glæder med en katolst pater :)

Eller få sexual-undervisning af en kastreret hankat

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-09 23:10

> Hej Max
>
> Eller få sexual-undervisning af en kastreret hankat
>
> Mvh Hauge

Sikke perfekt i rammer i aften drenge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 30-05-09 23:53

Hej
Allan Krautwald wrote:
> Sikke perfekt i rammer i aften drenge

Jeg fristes, i et kort svagt øjeblik, til at spørge om hvad de har brugt
som skydeskive i øve-perioden, men lader alligevel være.

Mvh
Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-05-09 23:48

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Eller få sexual-undervisning af en kastreret hankat

Tal ikke sådsan om Krutte

Fra : Hauge

Dato : 30-05-09 23:54

Åge Halldorsson wrote:
> Tal ikke sådsan om Krutte

Hm, kunne ellers forsille mig at du hørte ind under gruppen af kastrerede
hankatte, for du udtaler dig da tit om noget du ikke aner en hujende fis
om.. For du er vel "han"?

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 31-05-09 00:01

Hauge wrote:
> Hm, kunne ellers forsille

Jaja, stavepladen var løbet tør for strøm..

"forestille" skulle det sidste ord have været..

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-09 09:05

> Kunne ikke være mere enig...men fortæl du det til Åge og Benny

Åge og Benny fylder i forvejen alt for meget i gruppen, der er ingen grund
til ligefrem at hælde vand på deres gamle knirkende vandmølle.
Smid de landsbytosser i filtret, så vi igen kan få seriøsiteten tilbage i
musikgruppen, uden alle de alenlange nonsenstråde om tysk schlager og Lottis
højre sko.

/Alex

Fra : Hauge

Dato : 31-05-09 09:14

Alex Linaa wrote:
> Smid de landsbytosser i filtret, så vi igen kan få seriøsiteten
> tilbage i musikgruppen, uden alle de alenlange nonsenstråde om tysk
> schlager og Lottis højre sko.

Så skulle du jo selv smides deri, for du bidrager nu ikke specielt med
seriøse ting i denne gruppe. Hvis du skulle tages seriøst, så var det måske
en idé selv at begynde med at være seriøs. Du er nede på niveau med Åge.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-09 09:23

> [...]
> seriøse ting i denne gruppe. Hvis du skulle tages seriøst, så var det
> måske en idé selv at begynde med at være seriøs. Du er nede på niveau med

Jamen det gør du bare Hauge, så er jeg også fri for dine sure opstød :)

Fra : Hauge

Dato : 31-05-09 09:32

Alex Linaa wrote:
> Jamen det gør du bare Hauge, så er jeg også fri for dine sure opstød

Nu kan jeg mentalt sagtens overskue jer, så jeg behøver ikke bruge filter.
Men bortset fra det, så regnede jeg heller ikke med at du kunne forholde dig
til det jeg skrev, kom det for tæt på?

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-09 13:13

> Nu kan jeg mentalt sagtens overskue jer, så jeg behøver ikke bruge filter.
> Men bortset fra det, så regnede jeg heller ikke med at du kunne forholde
> dig til det jeg skrev, kom det for tæt på?

Næh, jeg forholder mig sjældent til hvad du skriver Hauge. Dertil deltager
du for meget i mudderkastning, og for lidt i noget der bare kunne minde om
musikalsk indsigt. Ved nærmere eftertanke kan jeg faktisk ikke komme i
tanker om en eneste tråd du har deltaget i med andet end sure opstød.

Du er blevet vejet, og fundet for tung i røven :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 13:27

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Du er blevet vejet, og fundet for tung i røven :)

Jeg mener nu også at Alex er blevet målt og fundet for tyk i hovedet.
Jeg har endnu ikke set et seriøst indlæg fra den kant

Fra : Hauge

Dato : 31-05-09 13:27

Alex Linaa wrote:
> Næh, jeg forholder mig sjældent til hvad du skriver Hauge.

Evnen mangler

> Dertil
> deltager du for meget i mudderkastning,

Faktisk meget sjovt, du deltager en del end mig i mudder, og normalt helt
uden indhold der svarer til den gruppe du skriver i. Hvorfor mon? Ja du
hader at Åge er milevidt foran dig i indlæg her..

> og for lidt i noget der bare
> kunne minde om musikalsk indsigt.

Se det aner du jo heldigvis absolut intet om.

> Ved nærmere eftertanke

Ok, kan du da det?

> kan jeg
> faktisk ikke komme i tanker om en eneste tråd du har deltaget i med
> andet end sure opstød.

Nej, du er faktisk bare for fatsvag til at forstå indlæg der er over mudder,
for du er tung i hovedet.

> Du er blevet vejet, og fundet for tung i røven :)

Tjaeh. Nu tager jeg mig ikke specielt meget af hvad svagtbebrikkede siger,
så skidt med det.
Men du kaster med sten og bor selv i danmarks største glashus..

/Hauge

Fra : Hauge

Dato : 31-05-09 13:30

Hauge wrote:
> Faktisk meget sjovt, du deltager en del end mig i mudder, og normalt

En del *mere* end mig

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-09 13:48

>Blabalblabla.....

Damn, så fik jeg trykket på den fodpedal der sendte Hauge i selvsving, og
fik åbnet op for det han virkelig består af, nemlig den til enhver tid
laveste fællesnævner.

Beklager Hauge, men nu røg du langt under fjolse-niveauet, og havner der
hvor de to andre tosser jeg heller ikke gider at spilde min tid på findes.
Så skriv du bare løs min dreng, og kom af med dine aggressioner. Jeg ser det
bare ikke.
Eller gå ud og få noget på den dumme, så du kan blive menneske igen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 15:09

Så så såhhhh. Put nu sutten i munden.

>fjolse-niveauet, og havner der hvor de to andre tosser jeg heller ikke
>gider at spilde min tid på findes.

To andre. Øhhhhhmmnnnnn...???

> Så skriv du bare løs min dreng,

Er Hauge din søn?. Nå! - Så forstår jeg det bedre

> og kom af med dine aggressioner.

Whapp

> Jeg ser det bare ikke.

Alex ser det da bare ikke, nej han gør ej. - han går jo rundt i blinde

> Eller gå ud og få noget på den dumme

Hmmmm........ http://www.youtube.com/watch?v=nqFcfYnoFZI

Hilsen Åge

Fra : Martin Bak

Dato : 31-05-09 18:13

> [...]
> tanker om en eneste tråd du har deltaget i med andet end sure opstød.
>
> Du er blevet vejet, og fundet for tung i røven :)

Jeg kan faktisk også kun huske Hauge fra Åges tråde her i gruppen. Enten
irettesætter han andre for at drille Åge, eller også driller han selv Åge.
Der er nogenlunde ligemeget af hvert, men jeg mindes ikke indlæg fra Hauge
der handler om musik :-/

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 18:52

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> eller også driller han selv Åge. Der er nogenlunde ligemeget af hvert, men
> jeg mindes ikke indlæg fra Hauge der handler om musik :-/

Jeg driller vel også Hauge

Fra : Hauge

Dato : 31-05-09 18:53

Åge Halldorsson wrote:
> Jeg driller vel også Hauge

Ifølge. musikgenierne, så omtaler du jo heller ikke musik, men larm.. Dvs.
at det reelt kun er *dem* der snakker om musik her i gruppen.. Deres larm
vedr. dig, betyder intet.

/Hauge

Fra : Hauge

Dato : 31-05-09 18:52

Martin Bak wrote:
> Jeg kan faktisk også kun huske Hauge fra Åges tråde her i gruppen.

Jaeh, det er sikkert fordi du tilbeder Åge, så derfor har du en stor trang
til at læse tråden med ham..

> Enten irettesætter han andre for at drille Åge, eller også driller
> han selv Åge.

Men jeg gør det ikke altid, så jer musikalske genier..

> Der er nogenlunde ligemeget af hvert, men jeg mindes
> ikke indlæg fra Hauge der handler om musik :-/

Nej du mindes ikke ret meget, men kan det være fordi du har for travlt med
selv at hyle efter Åge?
Dem der har mest travlt med at Åge fylder i gruppen, er dem der gør trådene
længst. Selvom man ligner en fedthåret musikerklovn, betyder det jo ikke at
man har det endegyldige svar på hvad musik er. Men Åge må ikke kaste om sig
med sine musiske ting, om han så også er en fedthåret klovn, det ved jeg
ikke.

/Hauge

Fra : Martin Bak

Dato : 31-05-09 19:01

> Nej du mindes ikke ret meget, men kan det være fordi du har for travlt med
> selv at hyle efter Åge?
> Dem der har mest travlt med at Åge fylder i gruppen, er dem der gør
> trådene længst.
Jeg har en gang før påpeget overfor dig, at det er yderst sjældent at jeg
har kommenteret en Åge-tråd. Det har du vist glemt.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 19:11

> Jeg har en gang før påpeget overfor dig, at det er yderst sjældent at jeg
> har kommenteret en Åge-tråd. Det har du vist glemt.

Dygtig dreng, Martin

Fra : Per H

Dato : 31-05-09 19:20

On Sun, 31 May 2009 20:10:30 +0200, Åge Halldorsson
<aa.h@post.tele.dk> wrote:

>"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

>Dygtig dreng, Martin

Det er egentlig utroligt så meget lort i bruger jeres fritid på. 99 %
er på at brokke jer, Flyt til munke bjergby og få et liv i luksus med
god rødvin..

fortsat god pinze

per

Fra : Hauge

Dato : 31-05-09 19:31

Per H wrote:
> Det er egentlig utroligt så meget lort i bruger jeres fritid på. 99 %
> er på at brokke jer,

Men du har åbenbart rigeligt med tid til at læse disse tråde.

> Flyt til munke bjergby og få et liv i luksus med
> god rødvin..

Lige over.

/Hauge

Fra : Per H

Dato : 31-05-09 21:09

On Sun, 31 May 2009 20:31:16 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Men du har åbenbart rigeligt med tid til at læse disse tråde.

>Lige over.

nej for jeg har lært at skimme en tekst, hehe.

per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 20:32

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Flyt til munke bjergby og få et liv i luksus med god rødvin..
> Mvh per

Du er da en ånd. Du aner ikke en hylende fis om hvad du skriver om. Bjergby
ligger på Mors og det var i den by SPAR MORS lå. Den garant-sparekasse som
gik konkurs og alle indskyderne mistede deres penge. Der var folk der
mistede over en halv million kroner, som det var meningen de skulle leve af
når de gik på pension eller efterløn.
Den store garant-fest i Bjergby Forsamlingshuset, med Fede Finn og Funny
Boyz, blev pludselig aflyst. Herefter kom der en meddelelse; "Vi er gået
ned".
http://www.erhvervsbladet.dk/boersnyt/gravoel-i-spar-mors

Det undrer mig og sansynligvis Bjergby-sianeser-genser-sianerne (eller hvad
de nu hedder) hvordan der i den forbindelse kan tales skråstreg skrives om
"et liv i luxus med god rødvin" ???

Til ortientering. Her er Bjergby http://www.bjergby-mors.dk/

Ups. Nårh nej. Munke-Bjergby eksisterer faktisk også

Så øhhh.... glem det.

Hilsen Åge

Jamen selv God pinzet

Fra : Per H

Dato : 31-05-09 21:13

On Sun, 31 May 2009 21:32:00 +0200, Åge Halldorsson
<aa.h@post.tele.dk> wrote:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

>Du er da en ånd. Du aner ikke en hylende fis om hvad du skriver om.

tror nok lige du skal stå lidt tid ligt op,.
og ellers tale et pænt sprog.tak

munkebjergby var ejet af munke, og de forlangte så at det sku hedde
"munke" bjergby,

per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 21:49

> tror nok lige du skal stå lidt tid ligt op,

Det er pinze

> munkebjergby var ejet af munke, og de forlangte så at det sku hedde
> "munke" bjergby,

Så har det altså ikke noget med Spar Mors at gøre ?

Fra : Per H

Dato : 31-05-09 22:14

On Sun, 31 May 2009 22:48:49 +0200, Åge Halldorsson
<aa.h@post.tele.dk> wrote:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

>Det er pinze

>Så har det altså ikke noget med Spar Mors at gøre ?

sikkert ikke en flejende fis.

per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 10:37

> [...]

> seriøse ting i denne gruppe. Hvis du skulle tages seriøst, så var det
> måske en idé selv at begynde med at være seriøs. Du er nede på niveau med

Hauge, din skovl. Grav dig ned. Så bliver det virkelig seriøst. Måske næsten
på niveau med Dr P2

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-05-09 09:48

> [...]
> Smid de landsbytosser i filtret, så vi igen kan få seriøsiteten tilbage i
> musikgruppen, uden alle de alenlange nonsenstråde om tysk schlager og

Hej Alex

Fjerner vi for meget opmærksomhed fra dig ?

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 10:40

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Fjerner vi for meget opmærksomhed fra dig ?
>
> M.V.H....Benny..

Han skulle tage at søge ind til Ego-Tv. Så kan han få sit eget tv-show. Det
kunne f.eks. hedde "Se mig".
Det kunne også komme i en udgave på radio. "Eldorado" er jo også kendt fra
både tv og radio.
Radioudgaven af hans show kunne hedde "Hør mig".

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-06-09 05:44

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> både tv og radio.
> Radioudgaven af hans show kunne hedde "Hør mig".

Hej Åge

Jeg skrev engang i min vaskehal

Renlighed er en god ting.....
Men overdriv nu ikke.

Forstod du den

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-06-09 09:09

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Renlighed er en god ting.....
> Men overdriv nu ikke.
>
> Forstod du den

Jojo. Så er det godt det ligger mig så fjernt.

Forstod du den :::::::::::::---------)))))))))

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 10:41

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Fjerner vi for meget opmærksomhed fra dig ?
>
> M.V.H....Benny..

Ekstremt mega-grin, så kaffen røg på gulvet.

Hilsen Åge

Fra : Per H

Dato : 31-05-09 00:02

Det er jo det.. Men fanme fede numre..

per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 22:37

> Hej Allan

> Debatten er jo tåbelig, om man er til rockmusik har intet med
> alderen at gøre.

SJOV ROCK
Her er i hvert fald noget sjovt rock. Og dert er jo ikke lige noget der
kendetegner rock. Men her er en rock-udgave af Europahittet fra 2006
"Schnappi das kleine krokodil", som også hittede stort i Danmark. Også i P3.
Det er eneste gang P3 nogensinde har taget et slager-hit til sig.
Altså den originale udgave, som var io slager-stil. Den her har fået lidt
øhhh... ekstra lyd skulle jeg mene. Det må lige være noget for Krutte.
Den støjer i hvert fald meget:
http://www.youtube.com/watch?v=HMHAV2gGJJs&feature=related

Til dem der skulle have glemt hvordan hittet lød i den originale udgave, som
hittede på P3, kommer der her et link til originaludgaven med Joy Gruttmann:
http://www.youtube.com/watch?v=FJNd007TqLg&feature=related

Men den er også lavet i en afterSki-udgave, hehe:
http://www.youtube.com/watch?v=OUc6qXPpEK0&feature=related

Som de fleste måske kan huske svømmede "Schnappi" den lange vej helt ned til
Ægypten, ned gennem Nilen. Ved ikke hvilket land "das kleine krokodill"
passerede undervejs, men den indsang hvert fald en lokal udgave i et eller
andet land, som den kom forbi: Det lyder russisk:
http://www.youtube.com/watch?v=8hjV6-GKbCI

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-05-09 23:47

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> en pæn fremskreden alder eftersom dette band består af unge mennesker på

Ja, jeg må nok sige at dem der synger slager er betragteligt yngre. De er
nok mest i 20-erne. Det virker til at rockmusikken er ved at uddø, hvis dem
der synger rockmusik er så gamle.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 30-05-09 23:53

Åge Halldorsson wrote:
> Det virker til at rockmusikken er ved at
> uddø, hvis dem der synger rockmusik er så gamle.

Nåeh, har du ikke hørt at vi i den nære fremtid får *mange* gamle, så du
skal nok regne med at din slager ryger væk og rocken kommer med "fornyet"
"kraft".. ;)

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 00:20

> skal nok regne med at din slager ryger væk og rocken kommer med "fornyet"
> "kraft".. ;)

Hvis musikken skal overleve bliver man da nødt til også at have unge grupper
og sangere undervejs. Hvem skal spille rockmusik når de folk er døde?

I slager er det anderledes: Der er masser af nye unge navne undervejs: Her
er et medley:
http://www.youtube.com/watch?v=jU2rKclagH4

Er der muligt at få et lignende klip med nye unge rocknavne?

Nej vel

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 31-05-09 00:31

Åge Halldorsson wrote:
> Hvem skal spille rockmusik når de folk
> er døde?

Aner det ikke, men de døde vil vel bare spille dødsmetal.. Det egner det sig
forøvrigt også bedst til

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-09 01:03

> Aner det ikke, men de døde vil vel bare spille dødsmetal.. Det egner det
sig
> forøvrigt også bedst til
>
> /Hauge

Åge glæder sig for tidligt...de her gutter har mange år i sig endnu
http://www.youtube.com/watch?v=VfWXo9gKYJ0&feature=related

Fra : Martin [TMM]

Dato : 31-05-09 02:20

Hej
Allan Krautwald wrote:
> Åge glæder sig for tidligt...de her gutter har mange år i sig endnu
> http://www.youtube.com/watch?v=VfWXo9gKYJ0&feature=related

Absolut ikke noget dårligt nummer....

Mvh
Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 10:46

> Åge glæder sig for tidligt...de her gutter har mange år i sig endnu
> http://www.youtube.com/watch?v=VfWXo9gKYJ0&feature=related

......og det her såkalte boy-band her har dobbelt så mange år i sig endnu:
http://www.youtube.com/watch?v=qBDzcq-rKbw&feature=related

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-05-09 08:46

> [...]
> en pæn fremskreden alder eftersom dette band består af unge mennesker på

Bliver man nogensinde det ?

Hvor gammel er det nu lige Kim Larsen er ?
Er det ikke sådan ca 62 år....

Gad vide om man skulle lægge noget symbolsk i
Sange fra Glemmebogen.... For børn ? )

M.V.H....Benny..

Fra : Martin Bak

Dato : 31-05-09 18:20

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Bliver man nogensinde det ?
>
> Hvor gammel er det nu lige Kim Larsen er ?
> Er det ikke sådan ca 62 år....
>
> Gad vide om man skulle lægge noget symbolsk i
> Sange fra Glemmebogen.... For børn ? )

Kim Larsen spiller pop-musik, og han er stolt af det. Det er al ære værd,
men det har ikke noget med rock at gøre.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-05-09 19:08

> Kim Larsen spiller pop-musik, og han er stolt af det. Det er al ære værd,
> men det har ikke noget med rock at gøre.

NÅ! - Jeg har ellers altid troet at det var sådan noget man kaldte
"rock-musik" ???
http://www.youtube.com/watch?v=bDtuqnEuFbk
Det lyder da meget støjende, ligesom rock. Men hvad kalder man så genren???

Noget helæt andet. Det ser da ud til at det rock-halløj er ved at uddø. Da
jeg ledte efter noget med ham, så stod der aldrig et nyt årstal. Det var
altid sån noget med 1985 eller deromkring, når man ldte på youtube. Men der
er også oppe i alderen alle de rocksangere og grupper. Rolling Stones og Kim
Larsen og alle dem. Når de er væk engang, så er tockmusikken nok også
forsvundet. Mon ikke?
Der skal jo nye unge grupper og sangere til for at det kan overleve.
I den henseende kan rock-genren lære noget af slager-genren og
pop-genren. Der er unge grupper og sangere i disse genrer.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-06-09 05:54

> Kim Larsen spiller pop-musik, og han er stolt af det. Det er al ære værd,
> men det har ikke noget med rock at gøre.

> [...]

Tjah, jeg kan nu ellers godt huska ham, spille rock så det selv fuglene
baskede med vingerne.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-09 19:50

Allan Krautwald wrote:
> [...]
> hvornår man er for gammel til rockmusik, så er her et bevis på, at
> det ihvertfald er i en pæn fremskreden alder eftersom dette band

Hehe ja de kan da næsten holde takten næsten spille rent. Men en voksen-ble
hjælper sikkert også i snæver vending

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-06-09 20:02

"Peter" <-> skrev i meddelelsen

> Hehe ja de kan da næsten holde takten næsten spille rent. Men en
> voksen-ble hjælper sikkert også i snæver vending

Han kan jo spørge plejepersonalet om han kan få nogle.
Men det får han nok ikke. Han ligner jo der godt kunne finde
på at skylle dem ud i lokummet. hehe

Hilsen Åge