knap en bajer op med bjarne liller - Hvor ~
Fra : Martin

Dato : 30-05-09 11:21

Jeg søger knap en bajer op med bjarne liller, men hvor kan jeg finde den.

Div musiksites har den ikke, jeg kan ikke finde den.

Mvh
Martin

Fra : Armand

Dato : 30-05-09 12:21

Martin skrev:
> Jeg søger knap en bajer op med bjarne liller, men hvor kan jeg finde den.
>
> Div musiksites har den ikke, jeg kan ikke finde den.

Du trænger til at få udvidet dine horisonter omkring "div. musiksites"!

<http://www.youtube.com/watch?v=rIAQBWpHIn0> !

--
Armand.

Fra : Martin

Dato : 30-05-09 13:04

Armand skrev:

> Du trænger til at få udvidet dine horisonter omkring "div. musiksites"!
>
> <http://www.youtube.com/watch?v=rIAQBWpHIn0> !

Er det er det radio-rip i max 64kbit du tænker du som jeg skulle downloade?
Det er formentlig tænkt som en joke, men jeg forstod den bare ikke...

/Martin

Fra : Armand

Dato : 30-05-09 18:13

Martin skrev:

> Er det er det radio-rip i max 64kbit du tænker du som jeg skulle downloade?
> Det er formentlig tænkt som en joke, men jeg forstod den bare ikke...

Du nævnte intet om kvaliteten eller behov, så er det utænkeligt at jeg
regner ethvert rip der angiver hvorledes at sangen lyder for at kunne
hjælpe??

--
Armand.

Fra : Ole Damgaard

Dato : 03-06-09 15:57

On 30 Maj, 12:20, Martin <n...@email.local> wrote:
> Jeg søger knap en bajer op med bjarne liller, men hvor kan jeg finde den.
>
> Div musiksites har den ikke, jeg kan ikke finde den.
>
> Mvh
> Martin

Den er på albummet "Papa bue's viking jazzband med liller på dansk",
som kan købes flere steder på nettet og bl.a. downloades her:

http://mp3blog.org.ua/archives/july2006/mp3/jazz/b40a4a0e.html

mvh ole