Magna overtager Opel
Fra : Volga

Dato : 30-05-09 08:25

Ja hvis ingen andre vil skrive det så gør jeg det, (jeg kom først)

Det kanadiske Magna, sammen med russiske GAZ (Volga), overtager Opel i
tyskland, hvor der nedlægges ca. 10.000 arbejds pladser ud af 20-30.000.
Der ser da meget lovende ud.

Havde selv fornøjelsen af en tur i en Volga i sommers og vil nok sammenligne
med en rekord fra 60'erne, var helt sikkert mere imponeret over Lada's Niva.

http://www.magna.com
http://eng.gazgroup.ru
http://www.opel.com/ http://www.gm.com/

Mvh Peter

Fra : Mogens

Dato : 30-05-09 09:38

"Volga" <PeterFUP@danmark.dk> skrev i meddelelsen

> Ja hvis ingen andre vil skrive det så gør jeg det, (jeg kom først)

Det er jo Opel => blød-hat-biler

> Det kanadiske Magna, sammen med russiske GAZ (Volga), overtager Opel i
> tyskland, hvor der nedlægges ca. 10.000 arbejds pladser ud af 20-30.000.
> Der ser da meget lovende ud.

Canadisk / østrigsk tak

Så nu starter balladen - de lukker 2.500 arbejdspaldser i D:
http://epn.dk/brancher/industri/bil/article1709489.ece

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-05-09 09:43

Volga skriver:

> Ja hvis ingen andre vil skrive det så gør jeg det, (jeg kom først)

What?
Klokken 7.01 skrev jeg det i tråden omhandlende Opels fremtid

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : oz3bto

Dato : 31-05-09 16:10

"Volga" <PeterFUP@danmark.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Havde selv fornøjelsen af en tur i en Volga i sommers og vil nok
> sammenligne med en rekord fra 60'erne, var helt sikkert mere imponeret

'Nu er lada niva altså ikke så ringe enda..

Sidst vi var i Hedeager og lege med 4WDer kom der en forbi i en niva .. Da
folket ellers havde fået grinet af kørte ladaen ellers banen igennem og
kom helt igennem i modsætning til en del patrols og landcruisere .

Nok er de ikke så kønne de russiske biler men køre det kan de sku