Hvad kan problemet være?
Fra : Dak

Dato : 28-05-09 17:24

Hvis f.eks. kun mit højre forhjul læner "skævt", således at det ser ud
som om at mit hjul er mere fladt? altså hjulet hælder til højre...

--
Dak
"Daewoo Matiz 0.8 '99"

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 28-05-09 18:01

Dak wrote:

> Hvis f.eks. kun mit højre forhjul læner "skævt", således at det ser
> ud som om at mit hjul er mere fladt? altså hjulet hælder til højre...

Hvis det ikke er dig selv der er skæv, så skal du straks til nærmeste
værksted. En fejl i styretøjsgeometrien der er så stor at den ligefrem
kan ses med det blotte øje skal man ikke spøge med. Hvis du da ikke
kører Nascar?

--
Niels