SP opsparing hos egen bank - Nordea
Fra : Kim

Dato : 26-05-09 15:52

Jeg kan læse på
http://www.nordea.dk/Privat/Pension/Pensionsopsparing/S%C3%A6rlig%2BPensionsopsparing/509392.html
at "Hvis du har din SP-opsparing i Nordea modtager du en opgørelse over
din SP-opsparing samt en vejledning til, hvordan du kan få din opsparing
udbetalt"

Jeg ringer i morgen til dem, men ved nogen her om hvornår Nordea skal sende
denne opgørelse ud ?

Kan Nordea "fastfryse" ens SP opsparing eller råde over dem under
nogle omstændigheder, eller har man 100% krav på at få dem udbetalt ?

Jeg har et banklån med kassekredit som er lidt overtrukket, men
har altid overholdt mine aftaler mht betalinger og står ikke i RKI

Mvh Kim