You-tube
Fra : Me&My

Dato : 27-05-09 17:49

Hej i gruppen

Har lige købt en ny bærbar, og ville på You-tube og se en musikvideo, men i
ruden hvor videon skulle vises, kommer følgende tekst:

An error occurred, please try again later. Men når jeg prøver på min anden
com er der ikke noget galt? Er der mon en her som ved hvad der er galt?

Vh.
Me&My

Fra : Me&My

Dato : 27-05-09 18:16

Hej igen

Har fundet ud af hvad der var galt, jeg afinstallerede java, og
flashplayer10 lagde dem ind igen og vupti jeg kunne se videoer på you-tube
igen...