Hvad kalder man det her?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-05-09 17:53

Hvad vil i mene man kalder den her type musik. Det lyder jo knage godt. Sån
Ballerman-alpe-ski-agtig musik.

http://www.youtube.com/watch?v=IFNflJaJK1w

http://www.youtube.com/watch?v=xgYyap0lsYI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=aBUkjU_fHag&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=KJ76A9uQ_i8&feature=related

Det er vel det man kalde "Alpe skihits"

For Satan hvor de prøjsere kan.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-05-09 17:57

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det er vel det man kalde "Alpe skihits"

APRES ski hits

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-05-09 18:07

> APRES ski hits

Her er mere asf slagsen. det er fra tysk Ungdomsparty på Mallorca. Ved ikke
om det er Ballermann. Men dety går vildt til. Det lyder rigtigt godt.

http://www.youtube.com/watch?v=UdGEOggeM34

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-05-09 18:27

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

Jeg kan se at holland kalder det Apres Skihut. det lyder også eddergodt

http://www.youtube.com/watch?v=z4g27tBNeM8&feature=related

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-05-09 17:09

> Jeg kan se at holland kalder det Apres Skihut. det lyder også eddergodt

Er der så heller ingen der ved hvor man kan læse om hvad man forstår ved
afterski-hits - apres ski-hits eller på hollandsk apres ski-hut ?

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 15:28

Åge Halldorsson wrote:
> Hvad vil i mene man kalder den her type musik.

Plat?

> http://www.youtube.com/watch?v=IFNflJaJK1w

Og i hvert fald utroværdig video. Han kan sgu da aldrig score hende den
lækre mørkhårede.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-05-09 16:45

"Stone" <-> skrev i meddelelsen

> Og i hvert fald utroværdig video. Han kan sgu da aldrig score hende den
> lækre mørkhårede.

Så kunne han jo prøve med den her. Piger vinker pænt til ham.
Her har "Eien stern mit deine name", har åbenbart fået en anden tekst. Nik P
og D.J. Utzi har har fået konkurrence.
Det er ellers slager med "godaw" i. Rigtig "Afterski musik". Den er også et
stort hit på slagerscenen i Danmark i øjeblikket. Der hedder den "Det er dit
navn" og er med Kandis
http://www.youtube.com/watch?v=Fp36hupFNmg&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-05-09 21:22

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

Det er pudsigt med den her genre. Vi kender den slet ikke her i landet.
Ingen kan genrebestemme den. Den er meget alpe-speciel.
Mange ville helt sikker ikke vide deres levende råd om hvad denne genre
kaldes. de har angiveligt måske aldrig hørt den.
På den ene side er den typisk slager - på den anden side har den megen
bankeri som i tekno og pop. Det er ret pudsigt.

Her er endnu et meget typisk eksempel - men jeg tvivler på nogen kan sige
noget om det -
http://www.youtube.com/watch?v=HtwxklPfku0&feature=related

PS: ..............men kan man lide genren ?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-09 09:21

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget om det -
> http://www.youtube.com/watch?v=HtwxklPfku0&feature=related
>
> PS: ..............men kan man lide genren ?

Tja som student efter 18 pils og en flaske sort svin delt mellem 2, så lyder
det nok også sådan i en hestevogn