Hvar værelse ??
Fra : jagge

Dato : 26-05-09 18:49

hey

Jeg skal til kroatien og derunder hvar/podgora og jeg vil derfor MEGET
gerne have nogle gode tips til lejligheder at bo i. Vi er kun 2
personer.

Så hvis du har gode resteurant tips, oplevelser, og tips til steder at
bo så er jeg MEGET interesseret :0).

Hvordan er prisniveauet dernede ?

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 26-05-09 23:51

jagge skrev:
> hey
>
> Jeg skal til kroatien og derunder hvar/podgora og jeg vil derfor MEGET
> gerne have nogle gode tips til lejligheder at bo i. Vi er kun 2
> personer.

Jeg boede hos Anna, det kan anbefales:
http://wikitravel.org/en/Hvar

> SÃ¥ hvis du har gode resteurant tips, oplevelser, og tips til steder at
> bo så er jeg MEGET interesseret :0).

Lej en af de små både i havnen og besøg de små øer. De har også nogle ret interessante restauranter.

--
Niels