Opsætning
Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 27-05-09 20:04

Hej NG

Så er den gal igen
Hvordan får man det til at stå sådan, men med end lidt større
tekst?
Fmd.       XXXXXXXX XXXX
Næstfmd:    XXXXX XXXXXXX
Øvrige:    XXX XXXX
      XXXXX XXXXXX (nyvalgt)
      XXXXX XXXXXXXX(nyvalgt)

Kasserer:    XXX XXXXXXXXXX
Revisorer:    XXXXX XXXX og XXXX XXXX

Mvh.

Kim

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-09 20:13

Kim Schmidt Wind skrev:

> Hvordan får man det til at stå sådan, men med end lidt større
> tekst?

For mig at se er det tabulære data du angiver, og dem vil jeg sætte i en tabel.

--
Bertel

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 27-05-09 20:20

Bertel Lund Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> For mig at se er det tabulære data du angiver, og dem vil jeg sætte i en tabel.
>
> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/         FIDUSO: http://fiduso.dk/

Hej Bertel

Så jeg skal også ind og angive det i CSS delen.
Så vil jeg gå igang med det

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-05-09 20:29

Kim Schmidt Wind skrev:

> Så jeg skal også ind og angive det i CSS delen.

Det forstår jeg ikke. Hvad mener du?

--
Bertel

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 27-05-09 21:10

Bertel Lund Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]

Det jeg mener at jeg giv tabellen sit eget ID i CSS så den kan genbruges på en anden
siden

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-05-09 11:05

Kim Schmidt Wind skrev:

> Det jeg mener at jeg giv tabellen sit eget ID i CSS så den kan genbruges på en anden
> siden

Jeg er stadig ikke med.

En rå tabel kan laves helt uden CSS.

En særlig opsætning af en tabel som man gerne vil genbruge, kan
styles både som en id og som en class. Begrænsningen ved id er
blot at den kun kan optræde én gang på hver side. Den begrænsning
har class ikke.

--
Bertel

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 28-05-09 12:10

Bertel Lund Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Kim Schmidt Wind skrev:

[Klip]
> [...]
> styles både som en id og som en class. Begrænsningen ved id er
> blot at den kun kan optræde én gang på hver side. Den begrænsning

jeg takker for svaret og formanden har sagt god for udseendet.

Fra : From Sydsjælland

Dato : 28-05-09 18:13

Hallo Kim
"Kim Schmidt Wind" <oz1juxXXX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Bertel
>
> jeg takker for svaret og formanden har sagt god for udseendet.
>

> Mvh.
>
> Kim

Er det Bertels udseende formanden har sagt god for?
Det kan man da ikke....
Bertels krøller er da ikke sorte mere, de er jo grå.
Mvh Knud

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 27-05-09 23:28

Bertel Lund Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]

Jeg tog den hård vej en masse <td>'er inde i HTML delen Så nu venter jeg kun svar fra
formanden om hvad hun synes om det.

Kim
http://oz1jux.dk min egen side
http://sandvadnyt.dk
http://oz5vej.dk

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 27-05-09 20:15

Kim Schmidt Wind wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hej NG
>
> Så er den gal igen
> Hvordan får man det til at stå sådan, men med end lidt større
> tekst?
> Fmd.       XXXXXXXX XXXX
> Næstfmd:    XXXXX XXXXXXX
> Øvrige:    XXX XXXX