He he, han forstår i hvert fald ikke at ho~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-05-09 12:20

http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/motorsport/article1172887.ece

Vores alle sammens evigtunge Thorkild Thyrring er nu igen igen igen taget
for at køre for hurtigt på de danske veje.
Lærer den mand ikke af sine egne tidligere fejltrin?

Men hvad, det vigtigeste er vel at han endnu engang er kommet "gratis" i
medierne

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-09 12:30

> [...]
> Lærer den mand ikke af sine egne tidligere fejltrin?
>
> Men hvad, det vigtigeste er vel at han endnu engang er kommet "gratis" i

Jamen, han er jo så skide god til at køre bil siger han selv, selvglad
idiot.

Har skal bare have kortet fjernet.

kimilar

Fra : Martin Bak

Dato : 27-05-09 13:28

"kimilar" <kimilar snabel a gmail dot com> skrev i en meddelelse
> [...]
Fartovertrædelsen skete i juni sidste år...

> Jamen, han er jo så skide god til at køre bil siger han selv, selvglad
> idiot.

Ganske enig. Han er utålelig at se og høre på.

> Har skal bare have kortet fjernet.

Det hjælper ikke. Han kører bare alligevel, det har han også bevist. Måske
skulle man konfiskere samtlige hans biler.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : leo.5500@gmail.com

Dato : 27-05-09 06:52

On 27 Maj, 14:28, "Martin Bak" <forn...@fornavnefternavn.dk> wrote:

> [...]
>
> Det hjælper ikke. Han kører bare alligevel, det har han også bevist.. Måske
> skulle man konfiskere samtlige hans biler.

Tag en kiks, så slem er han da heller ikke. Der er da masser af kendte
danskere, der er værre.
Han er bedre til at køre bil end de fleste, og han har et 'commitment'
til opgaven, som endnu flere kunne lære af.
Manden er vel snart 60, jeg synes han klarer sig godt. At køre for
stærkt sker for langt de fleste, og han er vist ikke den eneste der
har mistet kortet pga 3 klip. Hvis han var taget for sprit kunne jeg
forstå at I brokkede jer...

Leo

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-05-09 14:03

<leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> stærkt sker for langt de fleste, og han er vist ikke den eneste der
> har mistet kortet pga 3 klip. Hvis han var taget for sprit kunne jeg

At en så erfaren person (kørsel/bil mæssigt) ikke har lært af sine tidligere
fejltrin, det synes jeg er et problem (for ham).
Burde han ikke kunne tænke så langt, at han kan se konsekvensen af at blive
ved med at blive nappet med for høj fart?
At han er racerkører ændrer ikke ved noget som helst, tværtimod, hvis det
endelig skulle være IMHO.
Og at andre også er blevet taget, for samme forseelse, det ændrer da heller
ikke ved hans overtrædelse.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Bak

Dato : 27-05-09 14:01

<leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

------------

Han er, såvidt jeg husker, dedikeret afholdsmand, så det sker næppe at han
bliver taget for sprit.
Det er hans arrogante selvfede højrøvede attitude der gør, at jeg pr.
automatik væmmes ved ham, og altid har gjort det. Det med hans
fartoverskridelser og disrespekt for loven kommer bare oveni.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Armand

Dato : 27-05-09 16:34

Martin Bak skrev:

> Det er hans arrogante selvfede højrøvede attitude der gør, at jeg pr.
> automatik væmmes ved ham, og altid har gjort det. Det med hans
> fartoverskridelser og disrespekt for loven kommer bare oveni.

Jeg har mødt ham personligt, hvor han var særdeles venlig og indladende
(á under kvalmegrænsen) selvom han kunne skide fanden i min tilstedeværelse!

--
Armand.

Fra : Tom

Dato : 27-05-09 18:21

> Jeg har mødt ham personligt, hvor han var særdeles venlig og indladende (á
> under kvalmegrænsen) selvom han kunne skide fanden i min tilstedeværelse!

Enig med andre i at Thyring ALTID har været en blærerøv
Men køre bil det kan han sgu, det må man lade ham....han kører faktisk lige
så godt bil som han selv siger

--
Tom

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 27-05-09 16:36

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> automatik væmmes ved ham, og altid har gjort det. Det med hans
> fartoverskridelser og disrespekt for loven kommer bare oveni.

Han er nok bedre til at køre bil end både dig og mig, og de fleste andre -
det er han bevidst om, og fortæller det gerne. Det har jeg ikke noget
problem med, tværtimod - at alle skal have ondt i røven over at han er en
"blærerøv" eller hvad man nu vil kalde det, tilskriver jeg janteloven ...

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - alle de fede ting samlet ét sted

Fra : HB

Dato : 27-05-09 20:30

>"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Det er hans arrogante selvfede højrøvede attitude der gør, at jeg pr.
> automatik væmmes ved ham, og altid har gjort det.

Manden _kan_ køre bil - endda meget bedre end langt de fleste og så er han
bare fjøjtende ligeglad med janteloven som mange danskere desværre lever
efter.

--
/HB

Fra : Martin Bak

Dato : 27-05-09 21:00

"HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Manden _kan_ køre bil - endda meget bedre end langt de fleste og så er han
> bare fjøjtende ligeglad med janteloven som mange danskere desværre lever
> efter.

Selvom han er god til at køre bil, behøver han da ikke at have en attitude
som en idiot. Ånden i Janteloven er at man ikke skal tro at man er noget.
Han må gerne tro at han er noget. Derfor behøver han da ikke at være så dybt
usympatisk.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : HB

Dato : 27-05-09 21:29

> [...]
> som en idiot. Ånden i Janteloven er at man ikke skal tro at man er noget.
> Han må gerne tro at han er noget. Derfor behøver han da ikke at være så

Han tror han er noget og fortæller det vidt og bredt. Er det derfor han er
usympatisk?

--
/HB

Fra : Martin Bak

Dato : 27-05-09 21:40

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Han tror han er noget og fortæller det vidt og bredt. Er det derfor han er
> usympatisk?

Det er måden han gør det på.. Kunne han nøjes med at tale om sine sejre, og
så gøre det med et glimt i øjet og charme, så havde han haft en ande status
hos mig. Men han er aldele charmeforladt og taler som om at han mener, at
han på _ethvert_ punkt, altså også det der ikke har med kørsel at gøre, er
bedre end alle andre, hvilket i mine øjne gør ham til netop det modsatte.
Helge Adam Møller er en anden persom med samme kedelige karaktertræk, som
jeg heller ikke kan holde ud at se eller høre på.
Thyring har mange endog _meget_ dygtige kolleger, som har decideret
tiltalende personligheder. Han selv er bare en knude, som egentlig ikke er
alle disse tastetryk værd.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-05-09 21:49

Martin Bak skriver:

> [...]
> bedre end alle andre, hvilket i mine øjne gør ham til netop det modsatte.

Hans store modpol i motorsporten må være Tom K.
Magen til charmetrold og ydmyg personlighed skal man lede længe efter.

Til gengæld kan han "køre skoene af Thorkil Thyrring".

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : HB

Dato : 27-05-09 22:09

> Martin Bak skriver:

> Hans store modpol i motorsporten må være Tom K.
> Magen til charmetrold og ydmyg personlighed skal man lede længe efter.

Han er jo også heroppe fra det nordjyske

> Til gengæld kan han "køre skoene af Thorkil Thyrring".

Her snakker vi om en verden til forskel i talent når det gælder
motorsport...

--
/HB

Fra : HB

Dato : 27-05-09 22:06

> [...]
> Thyring har mange endog _meget_ dygtige kolleger, som har decideret
> tiltalende personligheder. Han selv er bare en knude, som egentlig ikke er

Det er vel i bund og grund bare at gå imod janteloven det han gør?
Personligt tager jeg hatten af for hans præstationer i motorsporten men jeg
mener så også at hans laurbær er ved at være visne big time!!
En original.......

--
/HB

Fra : alexbo

Dato : 27-05-09 14:17

"kimilar" skrev

> Jamen, han er jo så skide god til at køre bil siger han selv, selvglad
> idiot.

Jeg synes det gælder temmelig mange, det er i hvert fald forbløffende så
mange der er villige til at forklare hvad alle andre gør galt.

mvh
Alex Christensen

Fra : alexbo

Dato : 27-05-09 14:16

"Per Beer Hansen" skrev i

> Men hvad, det vigtigeste er vel at han endnu engang er kommet "gratis" i
> medierne

Det er nok svært at holde "lav profil" når andre er så optaget af hvad man
gør.
Er det ikke Thyrring der er blevet stoppet der, lad os ringe til aviserne.
Hov her er noget om Thyrring, jeg sender lige et link til alle jeg kender.

mvh
Alex Christensen

Fra : Mogens

Dato : 27-05-09 17:10

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Lærer den mand ikke af sine egne tidligere fejltrin?
> Men hvad, det vigtigeste er vel at han endnu engang er kommet "gratis" i

Nu bor han i England, hvorfor man kan stille tvivl om avisen skriverier
angående at få taget kørekortet. Det kunne jo tænkes, at han var klog nok
til ikke at have et dansk kørekort...

Fra : Ivan Madsen

Dato : 27-05-09 18:41

On Wed, 27 May 2009 13:19:30 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

> [...]
>Lærer den mand ikke af sine egne tidligere fejltrin?
>
>Men hvad, det vigtigeste er vel at han endnu engang er kommet "gratis" i

Tror gerne han var det foruden - men han har jo efterhånden noget af
en liste med fartovertrædelser. Det er jo ikke første gang, de vil
"låne" hans kørekort for fartoverskridelser!

At han er meget bevidst om, at han er en god bilist har han jo fortalt
i mange år - han har bare ikke fattet at han er en allerhelvedes
dårlig rollemodel.

Kan han i alm trafik så kan alle "wanna-be" også - og efterhånden kan
alle jo købe en endog meget hurtig bil og gøre vejene usikre.
Problemet er så, at det er de ældste og mest slidte biler, der må
formodes at komme i hænderne på de værste "wanna-bees". Og en gammel
slidt bil med dårlig undervogn og evt. slidte bremser er altså noget
farligere at køre stærkt med end da den var ny.