En har skrevet noget i mit navn.
Fra : HAWK

Dato : 25-05-09 22:08

Som man kan se er det noget der helt klart går ind under 266b, hvad kan jeg
gøre for at stoppe det?

-----------------------
HAWK frembragte:

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-05-09 22:18

HAWK skrev:
> Som man kan se er det noget der helt klart går ind under 266b, hvad kan jeg
> gøre for at stoppe det?

Det kan jeg ikke se, kan du forklare nærmere, hvad du mener?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : HAWK

Dato : 25-05-09 22:22

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> Det kan jeg ikke se, kan du forklare nærmere, hvad du mener?

Muligt du ikke kan, men kan jeg stoppe ham fra at bruge _MIT_ nick?

Fra : Christian Fals

Dato : 25-05-09 22:28

"HAWK" <hawk@> skrev i meddelelsen
> Muligt du ikke kan, men kan jeg stoppe ham fra at bruge _MIT_ nick?

Har du opfundet ordet "HAWK" ??
Det er vist for udbredt til at du kan have eneret... især som nickname

Fra : Ralph

Dato : 25-05-09 22:40

"Christian Fals" <mail@deletethisfals.dk> skrev i en meddelelse
> "HAWK" <hawk@> skrev i meddelelsen
>
> Har du opfundet ordet "HAWK" ??
> Det er vist for udbredt til at du kan have eneret... især som nickname

Iflg. GoogleGroups er der +59000 artikler skrevet af hawk - travl mand.

--
Ralph

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 26-05-09 00:20

Ralph skrev:
> "Christian Fals" <mail@deletethisfals.dk> skrev i en meddelelse
>
> Iflg. GoogleGroups er der +59000 artikler skrevet af hawk - travl mand.

Han er en ørn til det?

--
Niels

Fra : Peter T.

Dato : 26-05-09 13:04

In article <4a1b102c$0$90264$14726298@news.sunsite.dk>,
rwr@post6.tele.dk says...

> Iflg. GoogleGroups er der +59000 artikler skrevet af hawk - travl mand.

Hvis jeg søger på mit navn, får jeg 83000 hits. Men det er så også
siden 1996 svjh. :) Der skal dog nok sorteres lidt dobbeltgængere fra
hist og her.

--
Peter T.

Fra : HAWK

Dato : 26-05-09 15:18

"Christian Fals" <mail@deletethisfals.dk> skrev i meddelelsen
> "HAWK" <hawk@> skrev i meddelelsen
>
> Har du opfundet ordet "HAWK" ??
> Det er vist for udbredt til at du kan have eneret... især som nickname

Den skribent der startede denne tråd morer sig med at skrive indlæg i andres
navne. denne gang er det mig det går ud over, men tidligere har han også
skrevet meddelelser hvor han får det til at se ud som om det er navngivne
personer. oven i købet personer der er nemme at finde frem til

Peter

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-05-09 00:09

HAWK skrev:
> Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> Muligt du ikke kan, men kan jeg stoppe ham fra at bruge _MIT_ nick?

Ikke ud fra de foreliggende oplysninger.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : Jean Pierre

Dato : 26-05-09 06:48

> Muligt du ikke kan, men kan jeg stoppe ham fra at bruge _MIT_ nick?

lol

Fra : Rea721

Dato : 28-05-09 01:14

HAWK <hawk@> wrote:

> Muligt du ikke kan, men kan jeg stoppe ham fra at bruge _MIT_ nick?

Det er ikke _dit_ nick.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om

Fra : alexbo

Dato : 26-05-09 07:02

"HAWK" <hawk@> skrev

> Som man kan se er det noget der helt klart går ind under 266b, hvad kan
> jeg gøre for at stoppe det?

Racismeparagraffen?

Straffeloven:
§ 266 b. Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre
kreds fremsætter udtalelse eller anden meddelelse, ved hvilken en gruppe af
personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,
nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering,
straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.

Jeg har meget svært ved at se noget af det du citerer går under 266b, måske
med lidt fantasi din seksuelle orientering.

Hvis en person påstår du foretrækker avancerede stillinger, og du finder dig
nedværdiget kan du melde ham til politiet.

mvh
Alex Christensen

Fra : Claus U

Dato : 26-05-09 16:48

HAWK skrev:

> [...]
> han også skrevet meddelelser hvor han får det til at se ud som om det er
> navngivne personer. oven i købet personer der er nemme at finde frem til

Hold en uges ferie - så bliver personen nok træt af det. Og nej - du kan
ikke stoppe det! Det er forsøgt af mange andre og det er, for så vidt jeg
ved, aldrig lykkes.

Jo mere interessant du gør det, jo sjovere er det for troll'en

--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 02-06-09 18:13

"HAWK" <hawk@> skrev i en meddelelse
> Som man kan se er det noget der helt klart går ind under 266b, hvad kan
> jeg
> gøre for at stoppe det?

efter som det næppe står på dit sygesikrings bevis og du ingen efternavn har
og din e-mail adresse ikke er blevet brugt
så glem det - Ole Geilser proster nogenlunde reglmæsigt i mit navn - men min
e-mail adresse , det var lidt noget andet
uanset hvad så fandt tdc abuse det ikke morsomt og jeg lavde ikke nogen
polti anmeldese ( det kan blive for småt )
- men hvis man ikke kan få tiden til at gå på andre måder så kan man bare
oprette
abonoment og betaler sig fra en news ordning - der er ligeglade med faq /
fundats osv. men det er dog ikke så mange som man tror
rent faktisk står der i det fleste amerikanske news løsninger at man skal
følge en gruppes faq - det kan tage lidt tid at korspondere med dem
men jeg har nu oplevet det gav pote ...