Ny John Mogensen ???
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-05-09 13:33

DANSKTOPSANG KRITISERER POLITIET

Angående protestsange i dansktopstilen, der kender vi selvfølgelig John
Mogensen og Peter Belli, før han skiftede stil. Siden dengang har der ikke
rigtigt været protestsange i dansktopstilen, men jeg skal sandelig love for
her er en politi-kritisk dansktopsang.
Her får politiet tørt på.

Klik på "Hvor er politiet". http://www.myspace.com/bluenotesdk

Den har haft placeringer på flere lokale Dansktopper på foreningsradieoerne
rundt om i landet, både i Jylland, Fyn og Sjælland. Men dem der stemmer er
vist lidt chokeret over teksten. Sådan noget vil man ikke have på
Dansktoppen. Det er nok lidt for groft. den har vist højst haft en 5. plads
og på Joys Dansktop stemte lytterne den slet ikke ind.

Hilsen Åge

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-05-09 14:33

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote in

> DANSKTOPSANG KRITISERER POLITIET

Du luftede selv "nyheden" her i gruppen allerede den 23. april. Men med det
antal indlæg du spytter ud kan jeg godt se det kan være svært at holde styr
på.

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-09 13:48

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det
> antal indlæg du spytter ud kan jeg godt se det kan være svært at holde

Hehe
Åge er usenets største spambot, så hvis ingen svarede ham, ville bl.a. jeg
ikke se ham, idet vi nok efterhånden er mange der har filtreret ham fra.

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-05-09 14:51

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> Hehe
> Åge er usenets største spambot, så hvis ingen svarede ham, ville bl.a. jeg
> ikke se ham, idet vi nok efterhånden er mange der har filtreret ham fra.

Nånånå. Alex har jo ellers lige undskyldt sin dårlige opførsel i
dk.medier.radio (tråden. Ny John Mogensen), fordi han blev bedt om at opføre
sig pænt. Og han lovede at han ville opføre sig pænt i fremtiden.
Får han nu tilbagefald. Det var hurtigt

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-05-09 08:23

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
plads
> og på Joys Dansktop stemte lytterne den slet ikke ind.

Hej Åge

Tjah... Teksten er måske en anelse kontroversiel... Men desværre i alt for
god overensstemmelse med sandheden. Selv om det da, hvis du så Station 2
forleden, slet ikke ser så slemt ud endda, på de steder, hvor man skulle
tro, det var værst.

Han var parat til at tage sagen i egne hænder, med henholdsvis lægtehammer
og salmiakspiritus, for som han sagde... Politiet var mindst 25 minutter
væk. Men dette er jo ret hurtigt, når man tænker på, at en urmager måtte
fastholde en røver i 45 minutter, i det indre København.

Og som du jo godt selv ved, selv blandt Politikere, er tilliden jo svækket
voldsomt.... Hvilket jo blev temmeligt tydeligt bevist, da selv Pia
Kjærsgård blev taget, med en ulovlig Pebberspray i tasken... På trods af, at
hun er overvåget 24/7/365 af PET.... Følte hun sig alligevel usikker.... Så
kan det vel næppe udtrykkes tydeligere.... Eller hvad ???

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-05-09 08:41

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Følte hun sig alligevel usikker.... Så det
> kan det vel næppe udtrykkes tydeligere.... Eller hvad ???
>
> M.V.H....Benny..

Nej, idag kan politiet vel nærmest betegnes som en slags
administrationscentral. Der bliver kopieret og videresendt og så noget. I
pauserne bliver der spist centronmåner og hvis der sker noget i byen møder
poliet op og hepper på de kriminelle.
Så er det ikke overdrevet ret meget.

Hilsen Åge

PS: Som jeg plejer at sige: Støt politiet - førstyr dem ikke når de spiser
citronmåner, hehe

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-05-09 09:32

> [...]
>
> Hilsen Åge
>
> PS: Som jeg plejer at sige: Støt politiet - førstyr dem ikke når de spiser

Jamen det kan ikke nytte noget, at rette sin kritik mod Politiet.... Når den
egentlige årsag, er et Politisk misbrug af samme...

Problemet er bare, at resultaterne af det Politiske misbrug, bedst mærkes
ude blandt almindelige mennesker...

Som de sagde i radioen i dag, at F.eks Aalborg, altid mangler, mindst 50
betjente... Altså der er altid mindst 25 opgaver, som ikke bliver udført.
De folk, som berøres af, de opgaver som Politiet må bortprioritere, føler
sig med rette, forbigået.... Og det er dem, vi andre hører om. Dem hvor
Politiet møder frem, og løser opgaven, dem hører vi intet om.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-05-09 09:50

> Dem hvor Politiet møder frem, og løser opgaven, dem hører vi intet om.
>
> M.V.H....Benny..

Nej, men det er jo heller ikke så chokerende, når de løser opgaven. Og en
nyhed er der jo ikke rigtigt i den. man kan jo ikke rigtigt forestille aig
at tv-avisen sioger følgende:

Godaften Her er Tv-avisen. Idag har politiet været dygtige. De har løst
deres opgave. Vi stiller om til politigården i København. Godaften.
Godaften. Hr. Politimester, De har løst deres opgave idag, hvorfor har de
det?

hehe -

Hilsen Åge