Delta Kliken 1962
Fra : Petersen Michael

Dato : 24-05-09 21:42

Kan det bekræftes, at der i filmen Delta kliken fra 1962, er en der kører på
motorcykel op ad en trappe?

Michael Petersen
Omme i Nyborg

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-05-09 22:07

Petersen Michael wrote:
> Kan det bekræftes, at der i filmen Delta kliken fra 1962, er en der
> kører på motorcykel op ad en trappe?

Ja.

Per V
--
Vær god ved politiet!
http://www.new.facebook.com/ext/share.php?sid=73289081718&h=XDpTj&u=Lj8oV&ref=nf

Fra : Ogre Sørensen

Dato : 24-05-09 22:18

"Petersen Michael" <petersen_michael@den gyldne måge mail.tele.dk> wrote
in news:4a19b136$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Kan det bekræftes, at der i filmen Delta kliken fra 1962, er en der
> kører på motorcykel op ad en trappe?

Filmen er fra 1978, men miljøet skal forestille 1962.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 24-05-09 22:18

"Petersen Michael" <> skrev i meddelelsen ...

> Kan det bekræftes, at der i filmen Delta kliken fra 1962, er en der kører
> på motorcykel op ad en trappe?

Ikke for noget, men Delta Kliken der den danske titel for Animal House fra
1978 http://www.imdb.com/title/tt0077975/
Og så vidt jeg husker er der en der kører op af en trappe på motorcykel i
den film.

En søgning på Delta Kliken gav ikke noget i IMDB. Så jeg kan ikke sige om
der er en der kører på motorcykel på trapper fra 1962.

mvh
Henning

Fra : Ogre Sørensen

Dato : 24-05-09 22:22

Henning Præstegaard <onkelhenning@not.vallid> wrote in

> [...]
>
> En søgning på Delta Kliken gav ikke noget i IMDB. Så jeg kan ikke sige
> om der er en der kører på motorcykel på trapper fra 1962.

Men "Animal house" giver et hit ;)

http://www.imdb.com/title/tt0077975/

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 25-05-09 07:28

"Ogre Sørensen" <@ogre> skrev i meddelelsen

> Men "Animal house" giver et hit ;)
>
> http://www.imdb.com/title/tt0077975/

Ikke for noget. Det er den samme film jeg linker til.

mvh
Henning

Fra : Ogre Sørensen

Dato : 25-05-09 14:28

Henning Præstegaard <onkelhenning@not.vallid> wrote in news:4a1a3a93$0
$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Ikke for noget. Det er den samme film jeg linker til.

Jo, men du skrev også "En søgning på Delta Kliken gav ikke noget i IMDB. Så
jeg kan ikke sige..."

Derfor dit eget link og en smiley ;)

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-05-09 22:24

In news:4a19b136$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Petersen Michael <petersen_michael@den gyldne måge mail.tele.dk> typed:
> Kan det bekræftes, at der i filmen Delta kliken fra 1962, er en der
> kører på motorcykel op ad en trappe?

Du kan se det her på traileren, ca. 50 sekunder inde i klippet:

http://www.youtube.com/watch?v=m8psQi7ScQQ

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Petersen Michael

Dato : 26-05-09 22:39

Tove Krieger <missminimiv@privat.dk> wrote:

> Du kan se det her på traileren, ca. 50 sekunder inde i klippet:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=m8psQi7ScQQ
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

Tak til alle for hjælp og interesse
Den er nu bestilt ved CDon

Der er godt nok forskel på priser rundt de forskellige leverandører - 180
Kr - 60 Kr og med i tilbud 3 for en hund..

Michael Petersen
Omme i Nyborg

Fra : Steen

Dato : 25-05-09 11:55

"Petersen Michael" <petersen_michael@den gyldne måge mail.tele.dk> skrev i
meddelelsen news:4a19b136$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Kan det bekræftes, at der i filmen Delta kliken fra 1962, er en der kører
> [...]

Og var det ikke afdøde Hr. Belushi der gjorde det?

--
VistaSteen

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-05-09 12:41

Steen wrote:
> "Petersen Michael" <petersen_michael@den gyldne måge mail.tele.dk>
> skrev i meddelelsen

> Og var det ikke afdøde Hr. Belushi der gjorde det?

Nej, det var Bruce McGill. Han hed "D-Day" i filmen.
http://www.imdb.com/name/nm0569226/

Per V