Hotel "banditter"
Fra : bosol

Dato : 25-05-09 20:06

Det kan godt betale sig at søge Hotel for sig og Flybillet for sig og
på flere sitet !!!

Det lykkedes mig at afbestille hotel via Booking.com gratis, fordi
jeg fandt hotellet billigere hos Venere.com incl. gratis tranfer
Airport-Hotel, men se efter jeg havde bestilt til 35€ hvordan hotellet
pludselig stiger til 43€ efter at rabatten var fratrukket, prøvede
at lege lidt med rabatkoden, om jeg kunne få rabat og afbestille uden
rabat.
link til billede: http://imageshack.dk/imagesfree/l3o02975.jpg
Discount Code: AL34EML anvendt !

De Hotel "banditter" er de eller også er det forbrugeren der er lidt
for smarte
vh Bo

Fra : Armand

Dato : 26-05-09 16:22

bosol skrev:
> [...]
> rabat.
>
> De Hotel "banditter" er de eller også er det forbrugeren der er lidt

Netop gebyrer er et emne der er drilsk, hvorfor man bør gennemføre en
booking på skrømt for at blive klar over slutprisen.

Her i huset er det fruen der nyder at surfe efter billigste
overnatningsmulighed og hun bruger primært hotelweb.dk, netop fordi at
det er slutprisen man ser på hovedsiden!

--
Armand.

Fra : bosol

Dato : 26-05-09 20:45

On 26 Maj, 18:22, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:
> [...]
> overnatningsmulighed og hun bruger primært hotelweb.dk, netop fordi at
> det er slutprisen man ser på hovedsiden!

Hotelweb.dk
Ja netop Telhinis i august er prisen 317,08 DKK ~ 42,50 € og jeg fik
værelset til 35 € incl. tranfer (lufthavn) og morgenmad og så skal
jeg først betale for værelset, når jeg udtjekker