Visa til Azerbaijan
Fra : Kennet og Pernille

Dato : 25-05-09 16:35

Jeg skal til subj. og har skrevet til deres ambassade i England. Her er
svaret, at man blot skal møde op i lufthaven og erlægge det meste af sin
friværdi mod at få et visum.

Nu går der rygter om (thorntree, LP), at man skal have LOI for at komme ind.
Jeg har skrevet til Ambassaden igen, men intet svar. DK har ingen Amb. i AZ.

Er der nogen der har sikre informationer, om visa reglerne er ændret?

Kennet

--
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?

Fra : bosol

Dato : 25-05-09 11:04

On 25 Maj, 18:35, "Kennet og Pernille" <i...@nogen.dk> wrote:
> [...]
>
> Kennet
>
> --www.pernille-kennet.dk
> Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?

Hej Kennet
Du har sikkert været inde her http://www.azembassy.org.uk/sehife.php?lang=eng&page=0501
og set denne blanket http://www.azembassy.org.uk/files/0501/Visa%20Application%20Form.pdf

Jeg ved ikke om I hellere skulle tage og møde personligt op i
Ambassadens visa-afdeling. Måske giver det resultat ?
vh Bo

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 25-05-09 21:14

<Hej Kennet
<Du har sikkert været inde her
http://www.azembassy.org.uk/sehife.php?lang=eng&page=0501
<og set denne blanket
http://www.azembassy.org.uk/files/0501/Visa%20Application%20Form.pdf

Jo, men der står ikke, om man kan få Visa i lufthavnen.

<Jeg ved ikke om I hellere skulle tage og møde personligt op i
<Ambassadens visa-afdeling. Måske giver det resultat ?
<vh Bo

Det er lidt voldsomt, og praktisk umuligt, at tage til London, for at få et
Visa. Om nødvendigt må jeg sende mit pas derover, men ligefrem at bruge 3-4
dage i London, er lidt mere end jeg havde tænkt mig.

Kennet

Fra : bosol

Dato : 25-05-09 22:46

On 25 Maj, 23:14, "Kennet og Pernille" <i...@nogen.dk> wrote:
> [...]
> Visa. Om nødvendigt må jeg sende mit pas derover, men ligefrem at bruge 3-4
> dage i London, er lidt mere end jeg havde tænkt mig.

Jeg ved ikke om medlemmer af den engelske afdeling af "De berejstes
Club" kan hjælpe selvfølgelig mod refusion af omkostningerne.
Jeg ville ikke tør møde op i Azerbaijan's lufthavn uden visum, Kina
lukker ikke folk ind uden visum og hvad gør de tidligere UdSSR-lande ?
Hvad skriver UM (Udenrigsministeriet) på deres rejsehjemmeside, ser
lige at Azerbaijan slet ikke nævnes
Ser lige ved søgning på Google, at der findes Azerbaijan Forum's måske
ligger svaret der ?
vh Bo