4 personer, 30.000 kroner
Fra : Steen

Dato : 24-05-09 20:53

Sammen kan vi nok få 8 dage i Thailand, eller 14 dage i Egypten.
Det afhænger selvfølgeligt af hvornår vi rejser, men det bliver nok til
efteråret eller næste sommer.

Hvordan er situationen i Egypten pt - skal man stadig holde lav profil om
hvor man kommer fra, og er der indra gode indspark til en ferie til 30k for
4 personer?

--
VistaSteen

Fra : Carsten Keller

Dato : 25-05-09 10:57

Steen wrote:
> [...]
>
> Hvordan er situationen i Egypten pt - skal man stadig holde lav
> profil om hvor man kommer fra, og er der indra gode indspark til en

I skulle nok kunne få mere end 8 dage i Thailand eller noget andet i det
hjørne af verden for den pris. Hvis I begynder at kigge billetter nu skulle
det da bestemt ikke være urealistisk at finde dem til en 5000-kroneseddel
pr. næse. Kig eventuelt på Malaysia, Singapore eller Bali.

Keller

Fra : Steen

Dato : 25-05-09 11:46

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> skulle det da bestemt ikke være urealistisk at finde dem til en
> 5000-kroneseddel pr. næse. Kig eventuelt på Malaysia, Singapore eller

Bali lyder bestemt attraktivt.
Jeg vil da se hvad MyTravel kan byde på

--
VistaSteen

Fra : Carsten Keller

Dato : 26-05-09 07:29

Steen wrote:
> "Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i meddelelsen

> Bali lyder bestemt attraktivt.
> Jeg vil da se hvad MyTravel kan byde på

Jeg ved ikke om I kan få en charterrejse for de penge, men begynd allerede
nu og kig efter flybilletter til Singapore, Kuala Lumpur eller Bangkok. Jeg
er ret sikker på at der inden I skal afsted kommer nogle billetter til
4-5000 til i hvert fald Singapore fra DK/Hamborg. Fra de 3 byer er det en
smal sag at arrangere et lavprisfly videre og når først I er på Bali koster
det ikke noget særligt at sove og spise.

Keller

Fra : Armand

Dato : 25-05-09 15:57

Steen skrev:
> [...]
>
> Hvordan er situationen i Egypten pt - skal man stadig holde lav profil
> om hvor man kommer fra, og er der indra gode indspark til en ferie til

Sidste sommer var vi på Miami Beach: 19 dage på hotel med strand-adgang
for 9.500,- pr person, så det skulle nok kunne lade sig gøre at komme 14
dage afsted til snart hvorsomhelst for 7.500/person :-/

--
Armand.

Fra : Bent

Dato : 26-05-09 05:48

"Steen" wrote:
> [...]
> hvor man kommer fra, og er der indra gode indspark til en ferie til 30k for

Gad vidst om der er tale om to voksne og to børn eller om 4 voksne
personer.

vh
Bent

Fra : jimmi1311

Dato : 26-05-09 12:32

On 24 Maj, 21:53, "Steen" <isteen+use...@gmail.com> wrote:
> [...]
> hvor man kommer fra, og er der indra gode indspark til en ferie til 30k for

Er det incl. lommepenge eller kun for fly og hotel.

hvis det kun er for hotel og fly kan i fx komme til Miami fra
Hamburg.
Fly pr. person 3500 kr
Og Hotel kan sagtens findes for samme pris.
Så vil I have 2000kr tilbage som I kan bruge på at leje bil.

Alt fundet på momondo.dk

MVH
JImmi

Fra : Steen

Dato : 28-05-09 15:45

"jimmi1311" <wolff13@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Fly pr. person 3500 kr
Og Hotel kan sagtens findes for samme pris.
Så vil I have 2000kr tilbage som I kan bruge på at leje bil.

Det er kun til "det faste", og med MyTravel.
Thailand ser absolut tiltrækkende ud, men jeg orker næsten ikke sidde i en
flyver og rumle, i 12-14 timer