Erfaring søges, med batteri drevne kant kl~
Fra : Ingensen

Dato : 25-05-09 10:55

Hej, vi skal have en kant klipper..

El dur, ikke, gider ikke ledningen..

Så er der Benzin og Batteri drevne tilbage..

Ville gerne slippe for larmen fra benzin klipperne, men de batteri drevne,
kan de noget eller er det noget møg..

Hilsen Jan

Fra : TJ

Dato : 25-05-09 19:34

"Ingensen" <post@wr.dk> skrev i meddelelsen
> Ville gerne slippe for larmen fra benzin klipperne, men de batteri drevne,
> kan de noget eller er det noget møg..

Jeg har har prøvet en B&D og den var egenligt god - men batteriet holdt kun
i 1,5 år - det var en fra deres 18 volt serie.
Så har jeg prøvet en Bosch med Li-on batteri - sikke noget hø. Nu holdte
batteriet, men den havde ingen kræfter i forhold til B&D. Plus et nyt system
med nogen plastblade i stedet for tråd, det var bare en pengemaskine for
Bosch, plastbladende holdt ikke længe og var dyre.

Så blev jeg arrig og købte en Still ledningsdrevet udgave - den er god! men
nu er jeg tilbage til start med ledning.

Så hvis B&D nye Li-on batteri har samme power, som deres gamle 18 volt
serie - så ville jeg godt binde an med den. Men nu hænger jeg på min still,
forhåbeligt i mange år endnu

mvh TJ, cirka 1200 m^2 have

Fra : Bent E.

Dato : 25-05-09 15:52

Ingensen wrote:
> [...]
>
> Så er der Benzin og Batteri drevne tilbage..
>
> Ville gerne slippe for larmen fra benzin klipperne, men de batteri drevne,

Hej Jan.
Jeg har haft en Bosch m. batteri i vel 10 år efterhånden.
Den er med blybatteri, og kører ½ time på en opladning.
Jeg er meget tilfreds med den.
Om vinteren skal batteriet i fryseren, så holder det længe.
Det er nr.2 batteri jeg kører på nu, det er ca. 5 år gammelt
og stadig OK.

Bent E.

--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : Bent E.

Dato : 26-05-09 10:42

Bent E. wrote:

> [...]
> Om vinteren skal batteriet i fryseren, så holder det længe.
> Det er nr.2 batteri jeg kører på nu, det er ca. 5 år gammelt

Om igen. Det ER en Black og Decker jeg har.

Bent E.