Tilskud og renovering
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-05-09 00:52

Hejsa

Nogen her der har søgt om tilskud og fået svar?
Jeg skal have lagt nyt tag + nye vinduer og har søgt men ikke hørt en
lyd endnu
Mit nummer er omkring de 48500

Det kunne nu have være rart med en kort orientering om hvor langt de
er nået i bunken :(
Er det mon muligt at hive noget info ud af dem?

- Peter

Fra : Max

Dato : 25-05-09 08:01

Hej Peter

> Nogen her der har søgt om tilskud og fået svar?

Så en kollega fik tilsagn den 18-5-09 på en ansøgning
med et nummer omkring 72000.

--
Mvh Max

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-05-09 08:26

Peter Lykkegaard <plykkegaard@gmail.com> writes:

> Nogen her der har søgt om tilskud og fået svar?

Jeps. Jeg fik en kvittering på ansøgningen 14/4 09.04,
ansøgningsnummer 6944. 16/4 klokken 11.16 fik jeg tilsagn om tilskud.
Vinduerne er bestilt, så nu venter vi bare på at de bliver færdige, så
håndværkerne kan få dem sat i.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-05-09 01:27

On May 25, 8:51 am, Peter Lykkegaard <plykkega...@gmail.com> wrote:
> Hejsa
>
> Nogen her der har søgt om tilskud og fået svar?

Ja, fik svar efter 4 dage.

> Mit nummer er omkring de 48500

Havde nummer ca. 13.000.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-05-09 01:46

Max skrev

> Så en kollega fik tilsagn den 18-5-09 på en ansøgning
> med et nummer omkring 72000.

Hmrpff
Nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med de hoveder?
Ja ja jeg har fået mail om at ansøgningen er modtaget :)

- Peter

Fra : Max

Dato : 25-05-09 08:56

Hej Peter

> Nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med de hoveder?

Du kan jo prøve

ERHVERVS- OG BYGGESTYRELSEN
Boligforbedringer
Dahlerups Pakhus
Langelinie Allé 17
2100 København Ø

Tlf. 38 88 88 88

--
Mvh Max

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-05-09 02:10

Max skrev

> Tlf. 38 88 88 88

Nummeret er optaget prøv igen senere - dvs ingen telefonkø eller :(

Jeg prøver med en mail - jeg ville spørge om de mangler oplysninger
eller andet
Jeg fik tilbuddet pr email fra håndværkeren kan være de er utilfreds
med det?

Kontaktinfo (email etc) kan findes her:
http://www.boligforbedringer.dk/hjaelp

- Peter

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 25-05-09 14:40

Hej Peter

On May 25, 9:46 am, Peter Lykkegaard <plykkega...@gmail.com> wrote:
> Max skrev

> Hmrpff
> Nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med de hoveder?
> Ja ja jeg har fået mail om at ansøgningen er modtaget :)

Det er lang tid, men du kan ikke tillægge nummeret noget. Det er ikke
en indikation om hvad nummer du var i "køen" af ansøgere.

Jeg fik nummer ca. 45000 et par minutter over 9. Og jeg har iøvrigt
også fået tilsagn om tilskud!

--
Jesper

Fra : Steen Suder

Dato : 26-05-09 06:23

Peter Lykkegaard skrev:
> [...]
> er nået i bunken :(
> Er det mon muligt at hive noget info ud af dem?

"Bemærk at det ID-nummer, der er angivet på kvitteringen for modtagelse
af ansøgningen, IKKE er udtryk for din plads i køen."

--
Steen Suder

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-05-09 07:59

Steen Suder skrev

> "Bemærk at det ID-nummer, der er angivet på kvitteringen for modtagelse
> af ansøgningen, IKKE er udtryk for din plads i køen."

Er pladsen i køen så som vinden blæser?
Jeg havde et login om samme formiddag som der blev åbnet og
ansøgningen færdigt/sendt ind dagen efter

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-06-09 01:28

Peter Lykkegaard skrev

> Nogen her der har søgt om tilskud og fået svar?

Så fik jeg endelig svar, og tilskud er godkendt etc :)

Jeg snakkede med firmaet der skal stå for udskiftning af taget, han
fortalte at han har 30 tilbud ude hvor tilbudsgiver har søgt om
tilskud fra renoveringspuljen han har fra to indtil videre mig selv
inklusive

Det er en noget langsommelig affære
Specielt når man tænker at renovering skal være færdig efter der er
gået 6 mdr fra tilsagn om tilskud, ellers mister man tikskuddet :(
Man kan dog søge om forlængelse

- Peter