Bilpriser, bilbasen, bilzonen
Fra : Sommer

Dato : 24-05-09 10:38

Hvorfor er det så svært for dem at lave en ordentlig søgemaskine ?

Når jeg vælger kun personbiler (og på bilbasen "med afgift", så får jeg en
masse varebiler eller eksport biler osv. ud i listen.

Har de virkeligt sparet så meget på programmering at deres søgemaskine er
sådan noget lort.

En teenager kunne lave en bedre databaseforespørgsel.

Det er f....ing irriterende at skulle bruge en masse tid på at finde ud af
hvad de reelt er personbiler og hvad der er alt mulig andet lort.

Tak fordi jeg fik luftet ud

Og ps. Jeg har skrevet til dem flere gange for at få dem til at rette
fejlen, men de er sku ligeglade.

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-09 11:08

> [...]
> Tak fordi jeg fik luftet ud
> Og ps. Jeg har skrevet til dem flere gange for at få dem til at rette

Det kan skyldes at de data de får fra sælger ikke er fyldestgørende så de
har mulighed for at skelne.

Typisk hvis det sker via automatisk import/oprettelse hvor "afsender" i sin
database ikke skelner -

Så det er ikke nødvendigvis en af de nævnte databaser der ikke forstår at
udvikle søgefunktionen.

Jeg kender problemet fra min egen side -

mvh
Per

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 24-05-09 11:39

Sommer skrev:
> [...]
>
> Tak fordi jeg fik luftet ud
>
> Og ps. Jeg har skrevet til dem flere gange for at få dem til at rette

Jeg er enig med Per i at det er brugernes (annoncørernes) fejl, og det
ville være en alt for omfattende opgave at rette de data der indtastes.

--
Niels