Kort over Danmark + København
Fra : Line

Dato : 25-05-09 05:09

Hej,

Måske ikke den helt rigtige gruppe at spørge, men jeg kunne ikke finde
andre

Jeg har brug for et kort over Danmark med ca. de 20 største byer + et
kort over Storkøbenhavn uden alt for mange detaljer. Jeg har søgt
meget på google, men synes ikke rigtig de kort der er her kan bruges.
De er enten for meget eller for lidt detaljerede.

Kortet skal bruges internt, så rettigheder til kortet er ligemeget.

Jeg er såmen også villig til at betale for ordentlige kort, men jeg
synes ikke jeg kan finde nogen steder at købe dem.

Er der nogen der kan hjælpe?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-05-09 12:26

Line skrev:

> [...]
> meget på google, men synes ikke rigtig de kort der er her kan bruges.
> De er enten for meget eller for lidt detaljerede.

Kender du Eniro?

   http://kort.eniro.dk/

Du kan få et danmarkskort med 30 bynavne på - dog ingen prikker.

--
Bertel