farve på tekst vises kun i visse browsere
Fra : Ulla Ussimala

Dato : 24-05-09 08:17

Jeg tumler stadig rundt med næsten-færdige skabeloner til fornyet
websted.
Vil nu kolorere det aktuelle link, men nej - det vises i Opera
(på mac) og på IE (pc), men ikke på firefox (mac) og safari
(mac).
Er der nogen, der vil se, hvad jeg gør galt?

www.kristianna.mindex.html

www.kristianna.mbredt.html

(forvild dig nu ikke videre ind på gammelt websted)

Ulla

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ulla Ussimala

Dato : 24-05-09 08:26

ups - jeg glemte af (re)validere. Vender lige tilbage senere.
UNDSKYLD!

Fra : Ulla Ussimala

Dato : 24-05-09 08:35

nu er der i det mindste kun selve FEJLEN - men hvad skal jeg så
gøre for at kolorere det aktuelle link på

www.mindex.html
www.mbredt.html

Ulla (?) - hermed færdig med at sludre med sig selv

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-05-09 08:56

Ulla Ussimala skrev:

> www.mindex.html

Et domæne der endet på html?

Dine fire links virker ikke.

--
Bertel

Fra : Ulla Ussimala

Dato : 24-05-09 09:23

> Dine fire links virker ikke.

Jeg indrømmer, at det er mega-langt ude! Det kommer der ud af at
stå op kl. 04,30 og tro, man kan komme på forkant. Jeg starter
lige en ny tråd. Tak til Bertel

Fra : From Sydsjælland

Dato : 27-05-09 19:27

Hej Ulla
"Ulla Ussimala" <ulla@kristianna.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg indrømmer, at det er mega-langt ude! Det kommer der ud af at
> stå op kl. 04,30 og tro, man kan komme på forkant.

Fortsæt med at stå op på den tid.
Det gør andre også, når de ikke kan sove for mega-tørst Sorry, den
var måske lidt mega-søgt
Mvh Knud