Tegning til legehus
Fra : TMus

Dato : 23-05-09 17:31

Hejsa.

Er her mon nogen som ved et sted hvor jeg kan få fat i tegninger og evt.
materialeliste til et legehus?

-TMus

Fra : Andersen [3650]

Dato : 23-05-09 18:56

TMus:
> Hejsa.
>
> Er her mon nogen som ved et sted hvor jeg kan få fat i tegninger og evt.
> materialeliste til et legehus?

Hvis du kan få adgang til GDS's omfattende arkiv, så har de indtil
flere
forskellige at vælge imellem. Endda med guide til hvorledes det bygges,
fra første brædt til sidste malerklat
Du kunne også bare selv gå igang med et læs brædder og nogle stolper
i passende størrelse (og en kreativ 1.sal).

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Ole V Jensen

Dato : 23-05-09 19:09

TMus <TMus@TMus.TMus> wrote:

> Er her mon nogen som ved et sted hvor jeg kan få fat i tegninger og evt.
> materialeliste til et legehus?

Der er godt nok hverken tegninger eller materialeliste, men DR's Gør Det
Selv program er i gang med at bygge et.
Se evt. udsendelserne på DR's hjemmeside:
http://www.dr.dk/dr1/goer_det_selv

Det kan da bruges som inspiration.

mvh
Ole-J