to tilbud
Fra : xdzgor@hotmail.com

Dato : 22-05-09 02:34

Hej

i marts måned fik jeg et tilbud fra en tømrer om udskæring og maling
af nogle skabslåger. Dvs jeg fik to tilbud: 1 til at lave lågerne; og
1 til at male dem.

Her i maj måned har han stadigvæk ikke leveret dem. Han siger at det
er maleren der ikke har færdiggjort sit arbejde, og derfor kan han
ikke levere lågerne til mig.

Eftersom arbejdet trækker ud, kan jeg annullere min ordre? Eller
hænger jeg i det mindste på den første del (udskæring)?

(Jeg har ikke betalt nogle penge endnu).

/Peter

Fra : F.Syndergaard

Dato : 22-05-09 22:14

<xdzgor@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Peter

Hvad med at få adressen på den maler. Og så gå hen og se ham ind i øjnene og
spørg hvornår han kan male dine låger.

Eller bed om at få lågerne umalet NU og betal for udskæringen og så gå hen
et andet sted at få dem malet.

Det kunne jo være tømreren skylder maleren penge og så er du i klemme i det
opgør.

Så efter så lang tid ikke mere snak - handling.
Sådan ser jeg på det.
--
MVH.
Finni

Fra : F.Syndergaard

Dato : 22-05-09 22:19

[...]

Et forslag mere. Skriv til tømreren at hvis du ikke har lågerne i den stand
i har aftalt inden en uge betragter du ordren som annuleret. Send det som et
anbefalet brev
..
--
MVH.