akupunktur i Århus
Fra : Laa

Dato : 31-07-01 00:13

Hej Nyhedsgruppe!

Er der nogen, der har kendskab til en anbefalelsesværdig/anerkendt
akupunktur el. zoneterapeut i Århusområdet? Jeg har gennem længere tid haft
mavesmerter, der er blevet afskrevet som mavekatar og irriteret tyktarm.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Lise

Fra : Bjarne Krog

Dato : 01-08-01 20:45

Her kan du finde de akupunktører der har en uddannelse og som kun
bruger engang's nåle, har en forsikring hvis noget går galt, og sidst
men ikke mindst de har alle en læge som supervisere dem.
http://www.akupunktoerer.dk/

Men ellers kan jeg anbefale
Xiao Wen
Brobjerg Parkvej 8