vil sandheden blive fortiet
Fra : tkruse

Dato : 22-05-09 06:11

når typer som Andreas Falck
rotter sig sammen
så bliver det farlig for ham som bære på sandheden
så måske vil sandheden blive fortiet
på grund af typer
som Andreas Falck

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-05-09 15:05

tkruse skrev i

> når typer som Andreas Falck
> rotter sig sammen
> så bliver det farlig for ham som bære på sandheden
> [...]

Så må du jo lige fremlægge hvad jeg har sagt, som strider mod det der står i
Bibelen.

Men du er måske også så katolsk at du ikke anerkender Bibelen som grundlaget
for den kristne tro og lære?

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Lyrik

Dato : 22-05-09 23:10

"tkruse" <tkrusej@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Tilsyneladende er vores ulydighed imod evangeliet forudsagt. "Når jeg kommer
igen, mon jeg da vil finde troen på jorden?" Sagde Jesus.
Paulus forklarede at jøderne var ulydige ved hans første komme og blev
forkastet, dog med håb.
Derefter sagde han at ved Jesu 2. komme ville de kristne være lige så
ulydige imod det evangelium de skulle have forvaltet, mens jøderne vil
modtage ham med kyshånd, fordi han vil redde dem fra undergang under
fjendernes angreb på Israel.

Så siger Paulus at ved Guds forudseenhed er alle fanget i ulydighed,
hvorefter Gud vil forbarme sig over dem.For således har Gud elsket verden at
han gav sin søn "Ham han selv har født", (monogenes) for at enhver som tror
på ham ikke skal fortabes men få evigt liv.

Derfor går vejen ud af fortabelsen igennem troen på Jesus og den plan Gud
har med ham. Til den nidkære kristne er der en opgave:
"Hvem er så den tro og kloge tjener som hans herre finder igang med at give
sine medtjenere rettidig mad? Når Jesus kommer vil han sætte ham over alt
hvad han ejer.

Ham som du mener Andreas vil lukke munden på. Men lukker vi alle munden,-så
vil stenene råbe!
Videnskabsmændene samler allerede på sten. En dag vil de høre dem råbe så de
må holde sig for ørene!

"Så sandt jeg lever siger Herren, så skal hvert knæ bøjes for mig og hver
tunge bekende at Jesus er Herre, til Gud faders ære!"

MvH
Jens

Fra : Harald Mossige

Dato : 01-06-09 00:42

Lyrik skreiv:

> [...]
>
> "Så sandt jeg lever siger Herren, så skal hvert knæ bøjes for mig og
> hver tunge bekende at Jesus er Herre, til Gud faders ære!"

Fortell oss hvilke kjemikalie du bruker. Vær så snill. Vi kunne saktens
alle ha behov for en kjemireise når virkeligheten er tung å bære.

HM

Fra : Mr. D

Dato : 01-06-09 00:08

"tkruse" <tkrusej@gmail.com> skrev i en meddelelse

> når typer som Andreas Falck
> rotter sig sammen ...

.... hvordan kan én mand rotte sig sammen?

simon