Ringo Starr's evner som trommeslager?
Fra : Martin Bak

Dato : 22-05-09 17:14

Jeg har altid haft den opfattelse, at Ringo ikke var (er) usædvanligt
talentfuld som musiker. Hverken i hans tid i The Beatles, eller siden.
Selvfølgelig, han klarede opgaven, men jeg har altid været af den
overbevisning, at det ville mange andre kunne have gjort lige så godt.

Jeg har læst flere bøger om The Beatles, og gruppen har været min største
musikalske lidenskab lige siden jeg begyndte at lytte til musik og spille
selv. Det har aldrig rokket mig i min overbesvisning om Ringos
klumpe-dumpe-rolle.

Nu faldt jeg over følgende:

http://web2.iadfw.net/gshultz/bryant.html

John Bryant tillægger Ringo æren for flere nyskabelser som rock'n'roll
trommeslager, ligesom han fremhæver hans rytmefasthed, der skulle være
eminent overbevisende.

Skal Ringo have lidt mere respekt, end jeg hidtil har givet ham?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Max

Dato : 22-05-09 17:40

Hej Martin

> Skal Ringo have lidt mere respekt, end jeg hidtil har givet ham?

Som jeg har hørt det fra flere musikere havde Ringo ihvertfald
den egenskab som trommeslager at han var fantastisk præcis
i sin timing.

Og uanset hvad de tre andre lavede mener jeg at han altid
vil stå som 25 % af The beatles.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-09 21:19

> Og uanset hvad de tre andre lavede mener jeg at han altid
> vil stå som 25 % af The beatles.
>
> --
Ja det er det jo svært at argumentere imod

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 30-08-09 20:10

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja det er det jo svært at argumentere imod

for mig er Beatles = John Lennon resten var stort set baggrunds hans band
der havde frie hænder - det yder måske ikke helt retfærdighed til
Helter skelter og Elanor rigby - men stadigt

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-08-09 22:21

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> for mig er Beatles = John Lennon resten var stort set baggrunds hans band
> der havde frie hænder - det yder måske ikke helt retfærdighed til
> Helter skelter og Elanor rigby - men stadigt

Er i grove træk enig med dig, selvom også McCartney og Harrison har bidraget
med en række gode sange

Fra : Martin Bak

Dato : 30-08-09 22:57

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er i grove træk enig med dig, selvom også McCartney og Harrison har
> bidraget med en række gode sange

LOL ret grove træk...

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-05-09 18:15

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Skal Ringo have lidt mere respekt, end jeg hidtil har givet ham?

Ja, han var nok den bedste i Beatles.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-09 20:53

> Skal Ringo have lidt mere respekt, end jeg hidtil har givet ham?

Både og.
Teknisk og nyskabende var Ringo et nul, men han kunne det som de fleste
andre ikke kunne, nemlig at holde rytmen 100%.
Nu skulle man tro dette var selvindlysende for en trommeslager, men det er
det langt fra. At have en fyr som Ringo i sit band, giver ro og tryghed for
alle de andre, som kan stole på at rytmen holdes hele vejen.

Hans manglende sangtalent snakker vi ikke om her

/Alex (trommeslager siden 1974)

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-09 21:18

> Hans manglende sangtalent snakker vi ikke om her
>
> /Alex (trommeslager siden 1974)

Nåeh...han var/er ikke den største sanger...men han er helt sin egen
Men nu var han jo også i gruppe med nogle meget talentfulde sangere og
musikere.

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-09 09:52

> [...]

> Nåeh...han var/er ikke den største sanger...men han er helt sin egen
> Men nu var han jo også i gruppe med nogle meget talentfulde sangere og

Hehe, der skal jo være en agterlanterne på ethvert skib :)

Fra : Esben I.

Dato : 27-05-09 23:55

Alex Linaa wrote:
> holde rytmen 100%.
> Nu skulle man tro dette var selvindlysende for en trommeslager, men det er
> det langt fra.

Så sandt, som det er sagt
mvh
Esben I. (sanger siden ca. 1974)

Fra : Vidal

Dato : 22-05-09 22:15

Martin Bak skrev:
> [...]
> eminent overbevisende.
>
> Skal Ringo have lidt mere respekt, end jeg hidtil har givet ham?

Mon ikke de fleste kan blive enige om, at hans
trommespil udgjorde en væsentlig del af lyden
hos Beatles? Altså var med til at gøre en sang
genkendelig som en beatles-sang.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-09 09:49

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke de fleste kan blive enige om, at hans
> trommespil udgjorde en væsentlig del af lyden
> hos Beatles? Altså var med til at gøre en sang
> genkendelig som en beatles-sang.

På nær "Back in the U.S.S.R." og "Dear Prudence", hvor det er Paul McCartney
der spiller trommer :)

Men du har ret i at Starrs taktfaste og enkle trommespil er en markant og
genkendelig del af en Beatlessang.

/Alex

Fra : Vidal

Dato : 25-05-09 08:56

Alex Linaa skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> På nær "Back in the U.S.S.R." og "Dear Prudence", hvor det er Paul McCartney
> der spiller trommer :)

Ja, eller deres to første sange, hvor Ringos
fremtræden var yderst begrænset.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-09 07:38

> På nær "Back in the U.S.S.R." og "Dear Prudence", hvor det er Paul
McCartney
> der spiller trommer :)

Uden at have slået det efter, lyder det meget sandsynligt eftersom det er
almindelig kendt, at Ringo som den første forlod gruppen under indspilningen
af the White Album. Han kom dog igen
Iøvrigt nåede 3 af dem at forlade gruppen inden Paul McCartney tog "æren"
for splittelsen, da han skulle bruge noget billig PR for at sælge sit første
soloalbum i april 1970.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-05-09 14:30

Vidal skrev:

> Mon ikke de fleste kan blive enige om, at hans
> trommespil udgjorde en væsentlig del af lyden
> hos Beatles? Altså var med til at gøre en sang
> genkendelig som en beatles-sang.

Jo, det kan jeg tilslutte mig. Jeg har også hørt én sige
at Ringo skulle være middelmådig. Men så hørte vi
nummeret "With a Little Help From My Friends" (hvor
Ringo også synger). Cirka 40 sekunder inde kommer der
lidt "trummerum", som vedkommende påstod var bedre
end man kunne forvente af Ringo Starr.

Jeg kan ikke afgøre det, men jeg tror at produceren
og orkesterlederen George Martin har spillet en enorm
stor rolle i disse studieproduktioner. Mon ikke han har
fået dem alle til at yde deres allerypperste? Jeg tror
ikke at George Martin har suppleret med studiemusikere
i dette tilfælde.

--
Herluf :·)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-05-09 23:00

> [...]
> eminent overbevisende.
>
> Skal Ringo have lidt mere respekt, end jeg hidtil har givet ham?

Tja, der er jo nok lidt om snakken....

Da både Paul Mc.Cartney & John Lennon i et TV interview, luftede muligheden
for at Ringo, evt ville blive skiftet ud..

Da han F.eks ifølge dem begge, ikke kunne slå en trommehvirvel.... Der var
vist adskillige andre ting han ikke kunne...

Men alligevel holdt han jo tiden ud.... Så der må jo også have været en god
del punkter der talte til hans fordel

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-09 00:31

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Da han F.eks ifølge dem begge, ikke kunne slå en trommehvirvel.... Der var
> vist adskillige andre ting han ikke kunne...

Den har jeg nu aldrig hørt og hvad jeg ikke ved om Beatles, er ikke godt at
vide
Kilde for de interviews?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-05-09 08:38

> [...]
> muligheden

> Den har jeg nu aldrig hørt og hvad jeg ikke ved om Beatles, er ikke godt

Tja.... Kilden må vel formodentligt antages at være god nok, og jeg mener
helt bestemt, at jeg stavede navnene, nogenlunde korrekt, så der er vel ikke
så meget at tage fejl af.... Altså Stadig Paul Mc.Cartney & John Lennon...
Og jeg er rimeligt sikker på, at det blev sendt på DR 1.... Så mange
udsendelser om Beatles, har de da ikke sendt, så det må da være en smal sag
at finde.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-09 11:20

> [...]
> Og jeg er rimeligt sikker på, at det blev sendt på DR 1.... Så mange
> udsendelser om Beatles, har de da ikke sendt, så det må da være en smal

Ja okay, så vælger jeg at tro, at du husker forkert.
Jeg har aldrig hørt andet end ros fra de 2 om Ringo og jeg har trods alt en
pæn del viden om Beatles

Fra : Vidal

Dato : 26-05-09 11:41

Allan Krautwald skrev:
> [...]
>>

> Ja okay, så vælger jeg at tro, at du husker forkert.
> Jeg har aldrig hørt andet end ros fra de 2 om Ringo og jeg har trods alt en

Jeg har engang (uden at kunne finde kilden) set/hørt (?)
McCartney undskylde sin arrogance overfor Ringo i
starten.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-09 19:02

> Jeg har engang (uden at kunne finde kilden) set/hørt (?)
> McCartney undskylde sin arrogance overfor Ringo i
> starten.
>
> --
Ja det mener jeg også. Men det er noget ganske andet end Benny skrev.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-05-09 13:37

> [...]
> >

> Ja okay, så vælger jeg at tro, at du husker forkert.
> Jeg har aldrig hørt andet end ros fra de 2 om Ringo og jeg har trods alt

Hej Allan

Jamen det behøver du slet ikke, for jeg husker ikke spor forkert....
Jeg skrev ikke, at de ledte efter en erstatning for Ringo...
Men det blev sagt, at det bestemt ikke var helt utænkeligt, at de kunne
finde på det.

Hvis du virkeligt er så velinformeret, så er det helt utroligt, at du ikke
selv har set det, efter som jeg har set det flere gange.
Ja jeg er endda rimeligt sikker på, at jeg har udsendelsen liggende på
video, et eller andet sted.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-09 19:04

> [...]
> selv har set det, efter som jeg har set det flere gange.
> Ja jeg er endda rimeligt sikker på, at jeg har udsendelsen liggende på

Ja det er jeg og har selv bunker af videoer, DVDer og bøger om emnet og en
god hukommelse

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-05-09 12:02

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er jeg og har selv bunker af videoer, DVDer og bøger om emnet og en
> god hukommelse

Er det et svar, eller hvad ????

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-05-09 13:10

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Er det et svar, eller hvad ????
>
> M.V.H....Benny..

Jeg tror det er det mest konkrete Krutte kan nå frem til :)

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-05-09 16:44

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg tror det er det mest konkrete Krutte kan nå frem til :)
>
> Hilsen Åge

Tja, det må jo være noget i den retning

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-09 15:15

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er det et svar, eller hvad ????
>
> M.V.H....Benny..

Hvad er det du ikke forstår denne gang?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-05-09 16:45

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det du ikke forstår denne gang?

Meningen med det indlæg... Var det et svar til mig, eller tænkte du bare på
skrift.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-09 21:51

> Meningen med det indlæg... Var det et svar til mig, eller tænkte du bare

> skrift.

Du bevæger dig igen i tågerne.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-05-09 23:20

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Du bevæger dig igen i tågerne.

Znorkk...

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-05-09 10:16

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> på
> >
> Du bevæger dig igen i tågerne.

Det var det jeg syntes du gjorde... Derfor spurgte jeg..
Men du er åbenbart ikke i stand til at svare.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-05-09 11:21

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Det var det jeg syntes du gjorde... Derfor spurgte jeg..
> Men du er åbenbart ikke i stand til at svare.
>
> M.V.H....Benny..

Han kan ikke svare lige i øjeblikket. han er ved at trække
håndsvingspladespilleren op med den højre hånd, nede på Svendborg
Havne-pølser. Og maed den anden hånd er han ved at æde en pølse med hele
griseriet og en grillpip med remoulade og ketschup.
Giv ham lige lidt tid

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-05-09 11:37

> [...]
> Havne-pølser. Og maed den anden hånd er han ved at æde en pølse med hele
> griseriet og en grillpip med remoulade og ketschup.

Hej Åge

Jamen en god gammeldaws hot dog, kan han altid få lov til at give...

Det er da bare GUF...
Dem er jeg da ikke blevet for gammel til.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-05-09 14:53

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Jamen en god gammeldaws hot dog, kan han altid få lov til at give...

> Det er da bare GUF...

Om ikke andet så blev jeg da selv sulten, fordi jeg skrev det der. Den må
jo nok gå mod "Skuret" ved aftensmadstide.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-05-09 08:20

> [...]
>
> Om ikke andet så blev jeg da selv sulten, fordi jeg skrev det der. Den må
> jo nok gå mod "Skuret" ved aftensmadstide.

Hej Åge

Kom da også lige i tanker om, at der var " Summernight " oppe i byen...

Så vi måtte da også lige op og guffe et par STORE Pøller...
Og de var bare guf... Så var der isvafler på tilbud, så der blev også lidt
til fryserne,
samt en ny badedragt til lille mor.... Så kan vi godt dyrke en af vore
hobby's
Vi har jo altid haft et godt ordsprog der siger

Vi vil hellere gå i vandet, end løbe ud i sandet

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 15:01

> [...]
>
> Det er da bare GUF...
> Dem er jeg da ikke blevet for gammel til.

Det er da fint at et par gamle landsbytosser som jer kan blive enige om
menuen.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-05-09 16:32

.............og hvad er Krutte så? http://www.youtube.com/watch?v=_4Z1HDZOhsA

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-09 07:15

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote in message

> Det er da fint at et par gamle landsbytosser som jer kan blive enige om
> menuen.

Statler & Waldorf?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-05-09 08:27

> [...]
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da fint at et par gamle landsbytosser som jer kan blive enige om

Hej Allan

Jamen vi er da også glade for, at vi ikke er blevet til sådan en vrissen
mavesur teenager som dig

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-05-09 09:38

> Jamen vi er da også glade for, at vi ikke er blevet til sådan en vrissen
> mavesur teenager som dig

Altå bare fordi Krutte virker som om han er en teenager, betyder det jo
ikke, at han er en teeanager. Det har noget at gøre med, at han gerne vil
være ung igen og det forsøger han ved at tage teenager-kulturen til sig. Så
alt hvad han mener at teenagerne IKKE kan lide, det vil han heller ikke
KUNNE lide. På den måde føler han sig som ung igen, sammen med teenagerne.
Og det "sjove" ved det er, at det nok ikke helt forkert. Og det gælder
ikke bare Krutte. Men OGSÅ Krutte.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-05-09 11:09

> [...]

> KUNNE lide. På den måde føler han sig som ung igen, sammen med teenagerne.
> Og det "sjove" ved det er, at det nok ikke helt forkert. Og det gælder

Hej Åge

Jamen indrømmet, på nogle punkter, ville jeg da også gerne være yngre

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-09 14:13

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen indrømmet, på nogle punkter, ville jeg da også gerne være yngre
>
> M.V.H....Benny..

Ja hvem ville ikke det

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-09 12:01

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen vi er da også glade for, at vi ikke er blevet til sådan en vrissen
> mavesur teenager som dig
>
> M.V.H....Benny..

Takker...ved godt jeg holder mig godt, men spørgsmålet er hvem der egentlig
er ældst når det gælder dåbsattesten

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-05-09 13:43

> Takker...ved godt jeg holder mig godt, men spørgsmålet er hvem der
> egentlig
> er ældst når det gælder dåbsattesten

Jeg gætter på at det er den ældre Teenager-Krutte ?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-05-09 11:16

> [...]
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Takker...ved godt jeg holder mig godt, men spørgsmålet er hvem der

Det har jeg ingen ide om.... Men spiller det nogen rolle ?

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-09 14:14

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg ingen ide om.... Men spiller det nogen rolle ?
>
> M.V.H....Benny..

Det spiller ingen rolle overhovedet, men efter min bedste mening antydede
du, at jeg nok måtte være en yngre type med mine holdninger til musik

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-05-09 09:34

> Det spiller ingen rolle overhovedet, men efter min bedste mening antydede
> du, at jeg nok måtte være en yngre type med mine holdninger til musik

Hej Allan

Nej, det har du vist misforstået....

Netop derfor satte jeg noget bagefter, som man ellers kun plejer at sætte
i forbindelse med en ganske anden aldergruppe.....

Sådan ca dem man plejer at kalde grumpy old men....

Faktisk, kan jeg da kun sige, at det undrer mig ikke så lidt,
at du i stedet for at dele begejstret ud af din viden og kendskab
til F.eks netop rockmusik, bruger alt din tid, på at kritisere,
at Åge med største fornøjelse, spreder hans tyske og hollandske
schlager musik, eller hans begejstring for alpemusik....

Kalder andre musikgenrer for savl og bræk.... o.s.v.

Og bagefter siger, at.... Rock samler folket....

Med den indstilling, spreder du da folket....

Vi ville da åbenbart fint kun kunne hygge os sammen...
Når bare det skete på dine præmisser, for ifølge hvad
du skriver, ville du da aldrig kunne affinde dig med min musik.
Selv om den i praksis, ville kunne være hvad som helst.

Det vil jeg da ikke kalde at samle folket...
Ville du selv det... ?
Rock samler folket, hvis de mødes igen, efter koncerten.
Ellers ikke, så er det bare et tilfældigt møde....
Eller er du også uenig der ?

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-05-09 08:35

> [...]
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da fint at et par gamle landsbytosser som jer kan blive enige om

Lige en ekstra rettelse...

Herude, er der faktisk et par kilometre til nærmeste landsby....
Så skulle det være, kunne man være tosset længe,
før der var nogen der opdagede det

Så egentligt ikke noget dårligt sted, for en Landsbytosse.... Vel ????

M.V.H....Benny..

Fra : Per H

Dato : 28-05-09 17:03

On Thu, 28 May 2009 12:36:40 +0200, "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>
>Det er da bare GUF...
>Dem er jeg da ikke blevet for gammel til.

4 kradsere, og en kadet sodavand.

per

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-05-09 08:29

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> 4 kradsere, og en kadet sodavand.
> --
>
> Mvh
>
> per

Hej Per

Der var sgu noget jeg ikke kendte... Hvad er en " Kadet " Sodavand..?. Den
har jeg aldrig hørt om

M.V.H....Benny..

Fra : Per H

Dato : 29-05-09 08:37

On Fri, 29 May 2009 09:29:12 +0200, "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]

>Hej Per
>
>Der var sgu noget jeg ikke kendte... Hvad er en " Kadet " Sodavand..?. Den

Det var en der var fremme for vel ca 40 år siden. Tror det måske var
carlsberg der lavede dem.

per

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-05-09 09:32

Den

> Det var en der var fremme for vel ca 40 år siden. Tror det måske var
> [...]

Hej Per

Den må jeg indrømme, den har jeg godt nok aldrig hørt om.
Og på det tidspunkt, havde jeg være svajer i Aalborg i et par år,
så jeg var da ved pølsevogne, hver dag.... Både med varer,
men da også som kunde... ... Og havde flere pølsevogne,
som jeg kørte i banken for, efter småpenge. Så det blev til
ret så mange Hot dogs

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 15:00

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det var det jeg syntes du gjorde... Derfor spurgte jeg..
> Men du er åbenbart ikke i stand til at svare.
>
> M.V.H....Benny..

Det var nu mig der spurgte dig, hvilken udsendelse de påståede udtalelser
stammer fra og det var du ikke i stand til at fortælle...derfor tåger du.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-05-09 08:26

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det var nu mig der spurgte dig, hvilken udsendelse de påståede udtalelser
> stammer fra og det var du ikke i stand til at fortælle...derfor tåger du.

Næh, men som sagt, det var et program Danmarks Radio sendte om The
Beatles...
Så du burde let kunne finde det... Som jeg tidligere har skrevet...
Så mange har de heller ikke sendt af dem, så det skulle bestemt være til at
overskue.
Præcist hvad den hed, og hvilken dato det var, Sorry, det kan jeg ikke
huske...
Da det ligger adskillige år tilbage.... Men igen, der er ikke så mange
muligheder.
Så søg, og du skal finde... Måske endda i din egen reol.

Hvilket jeg i øvrigt også har besvaret en gang, er du fra Århus, eller hvad
?

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-05-09 09:44

> Hvilket jeg i øvrigt også har besvaret en gang, er du fra Århus, eller
> hvad
> ?
>
> M.V.H....Benny..

Han er fra Svendborg og kommer dagligt hos Sverndborg havne-pølser.

HER ER ET GAMMELT CITAT FRA RADIONYT.COM
"Bag City FM, der var tæt på en sendetilladelse i sidste
ansøgnings-runde,
står den kendte radiomand fra Svendborg, Allan Krautwald. Nævnet
afgør,
hvem der skal sende på 91.1, på dets møde den 9. september. (SHN)"

Hilsen Åge

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 29-05-09 10:14

On Fri, 29 May 2009 10:43:44 +0200, Åge Halldorsson
<aa.h@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>afgør,
> hvem der skal sende på 91.1, på dets møde den 9. september. (SHN)"

Ja, det er sikkert rigtigt, men han har nu tidligere befundet sig
andre steder i landet. I Randers var han en populær studie vært i
flere år.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-09 12:05

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er sikkert rigtigt, men han har nu tidligere befundet sig
> andre steder i landet. I Randers var han en populær studie vært i
> flere år.
>

> --
Tak Poul Erik
Ja først Århus, så Viborg, så Randers og senere flere andre steder. Du har
da en god hukommelse

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-09 12:03

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket jeg i øvrigt også har besvaret en gang, er du fra Århus, eller
hvad
> ?

Næeh er vestjyde...men har da boet i Århus

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-05-09 11:17

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> hvad
> >

> Næeh er vestjyde...men har da boet i Århus

Hej Allan

Jamen det lader jeg så tjene som forklaring på, at du skal have alting at
vide, så mange gange

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-05-09 11:59

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Jamen det lader jeg så tjene som forklaring på, at du skal have alting at
> vide, så mange gange
>
> M.V.H....Benny..

hihi

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-09 14:15

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen det lader jeg så tjene som forklaring på, at du skal have alting at
> vide, så mange gange

Hæ hæ
SÅ mange boede jeg nu heller ikke i Århus