Flybilletter falder i pris nu - tag derfor~
Fra : Hans Nielsen

Dato : 22-05-09 00:47

Se lejemuligheden for "WHITE HOUE" Philippines - http://www.hans-dk.com
meget fordelagtigt - tag evt. et par rigtige venner med ?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aage Hansen, Haderslev (Sydbank, Peberlyk, 6200 Aabenraa): (april
2009).

"Er hjemme igen efter den mest fantastiske ferie nogensinde. Glem alt
om charter ferie, det her overskygger alt andet. Det er fuldstændig
syret.

Kæmperos til Jocelyn og Willy for ekstraordinær kvalitetsservice og -
madlavning. Vi kommer igen".

Du er velkommen til at ringe til mig på +45 5194 4525 mellem kl. 18 -
20.

. Se mine skønne billeder fra Filippinerne fra dette link:
http://picasaweb.google.com/aache1/Filippinerne2009?authkey=Gv1sRgCKa0p7PutoClbw&feat=email#

---

Hans J. Nielsen (ejer) - tlf. +45 6170 5398

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-05-09 10:20

Hans Nielsen <hansnielsen.dk@gmail.com> wrote in

> [...]
> 20.
> Hans J. Nielsen (ejer) - tlf. +45 6170 5398

Hvis du nu lover ikke at spamme gruppen mere, så lover vi ikke at spamme
hverken Aage eller dig med natlige opkald til hverken mobil eller fastnet
telefonnumre.

Vi lover ikke at kime jer ned i Sydbank i arbejdstiden, eller spamme jeres
email (både hjemme og på arbejde). Vi lover ikke at faxe alverdens
ligegyldigheder til Sydbank med henvisning til jer.

Måske ville vi endda overveje at anbefale jeres projekter hvis nogen
spørger.

Så pretty please... with sugar on top... stop spammeriet.

Fra : Mjav

Dato : 22-05-09 10:43

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> spørger.
>
> Så pretty please... with sugar on top... stop spammeriet.

Hørt hørt !!