Er Ballufix-afspærringsventiler godkendt
Fra : Ejnar Nielsen

Dato : 22-05-09 16:20

I forbindelse med renovering af rør finder jeg en nedstøbt
ballufix-ventil.
Er lidt overrasket,da jeg ved, at vvs-arbejdet er udført af en aut. vvs.
At den slags ventil begynder at lække efter en årrække, mener jeg er
velkendt.

Er ballufix godkendt til nedstøbning?

mvh
Ejnar N

Fra : Max

Dato : 22-05-09 17:02

Hej Ejnar

> Er lidt overrasket,da jeg ved, at vvs-arbejdet er udført af en aut.
> vvs. At den slags ventil begynder at lække efter en årrække, mener
> jeg er velkendt.

Er det VVS manden der har støbt den ned ?

--
Mvh Max

Fra : Ejnar Nielsen

Dato : 23-05-09 07:19

Jeg har jo ikke set ham støbe det ned-- det er der vel en murer der gør.
Men arbejdet er lavet af en aut. vvs