Yellowdoglinux
Fra : Isak Lyberth

Dato : 31-07-01 00:01

Hvis der er nogen der er intereseret i af prøve Linux til mac har jeg
ISOerne til Yellowdoglinux liggende på min ftp server.
Den er utrolig let at installere og virker fint sammen med OS9 og OSX
Der er en 5 bruger grænse på serveren.

ftp://213.237.90.137/ydl

ISOen der hedder noget med tasty er en ekstra cd med OpenOffice (OpenSource
versionen af StarOffice) til linux ppc. Den indeholder også den nye 2.4
kerne som gør linux endnu hurtigere på ppc.

Læs evt. mere om Yellowdog linux på http://yellowdoglinux.com

Med venlig hilsen

Isak Lyberth

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 10-08-01 09:41

Tue, 31 Jul 2001 01:00:40 +0200, "Isak Lyberth" <ily@vejlehs.dk>:

> [...]
> ISOerne til Yellowdoglinux liggende på min ftp server. Den er utrolig
> let at installere og virker fint sammen med OS9 og OSX Der er en 5

Smukt initiativ! Det går jo ganske lystigt.

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".