børnebidrag
Fra : ll

Dato : 09-05-09 13:17

Hej

Nok lidt en petitesse, men skal man betale børnebidrag til den måned barnet
fylder 18 eller til og med... ? Vil jo hellere give barnet pengene direkte
fra og med den månede den fylder 18 ?

Regards
lhs

Fra : bosol

Dato : 09-05-09 14:20

On 9 Maj, 15:16, "ll" <ano...@mand.dk> wrote:
> [...]
> fylder 18 eller til og med... ? Vil jo hellere give barnet pengene direkte

SVAR https://www.borger.dk/Emner/familieboernunge/skilsmisse/Sider/boernebidrag.aspx
bare der var nogle der vil bruge borger.dk lidt mere

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 09-05-09 23:14

"bosol" <bosolengo@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

>https://www.borger.dk/Emner/familieboernunge/skilsmisse/Sider/boernebidrag.aspx
>bare der var nogle der vil bruge borger.dk lidt mere

Jo nok bare mig der er blind, men jeg kan ikke se svaret på mandens
spørgsmål... Ej heller på mit eget, der går på børnechecken hvert kvartal.

Ved førdsel udbetales det kun, hvis barnet er født inden begyndelse af
kvartalet... Eks...

Barn født 25.09, Børnecheck 20.10

Barn født 02.10, Børnecheck kommer ikke før næste gang 20.01

Hvordan er det så den anden endè?? Barn ikke fyldt 18 d. 1.10 = børnecheck
20.10 ?? Ville bare virke rimeligt, da der pga. fødselsdag primo oktober,
ikke blev udbetalt da barnet blev født før kvartalet efter...

/Finn

Fra : Dan Storm

Dato : 10-05-09 20:33

ll skrev:
> [...]
> fylder 18 eller til og med... ? Vil jo hellere give barnet pengene direkte

Det her kan muligvis besvare dit spørgsmål:
<url: http://familieadvokaten.dk/Breve-300/b300-181.html>

- Så vigtig er du heller ikke!