Brevduer
Fra : Birthe Jensen

Dato : 08-05-09 10:15

Hej.
Jeg ved ikke om det er det rette forum jeg kontakter, men er der en
forsikring som dækker evt. skader på bil, som er blevet ramt af en flok
brevduer. Har været ude for det for nylig, ca. 20 stk. direkte mod bilen.
På forhånd tak for svaret.
Mvh.
Birthe J.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 08-05-09 10:29

Den Fri, 08 May 2009 11:15:22 +0200 skrev Birthe Jensen:

> [...]
> forsikring som dækker evt. skader på bil, som er blevet ramt af en flok
> brevduer. Har været ude for det for nylig, ca. 20 stk. direkte mod

Det gør din egen forsikring da - hvis du har kasko

---
Karl Erik.

Fra : Snuden

Dato : 11-05-09 14:22

"Karl Erik Christensen" <none@none.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Jeg er da mere bekymret for duerne...hvad skete der med dem?

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 11-05-09 15:55

On Fri, 8 May 2009 11:15:22 +0200, "Birthe Jensen" <bije@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>forsikring som dækker evt. skader på bil, som er blevet ramt af en flok
>brevduer. Har været ude for det for nylig, ca. 20 stk. direkte mod bilen.
Har du lidt mere information omkring det skete ?
Tog bilen skade, hvor meget ?
I hvad forbindels skete det, "afsendelse af brevduerne" ?
Hvor skete det, "midt på motorvejen" ?
Det er lidt unormalt at blive ramt af 20 duer på en gang, der må høre
noget mere til historien.

/Hans