Fogedretten - hvordan skal jeg forholde mi~
Fra : Schioler

Dato : 27-04-09 00:32

hejsa..

situationen er den at jeg har haft leaset et tv men har sidenhen
været nede i butikken og købe tvet og dermed troet at de gjorde
som de lovede stoppede girokortene.

dette er ikke sket, og jeg har forgæves forsøgt at kontakte dem
uden held.

nu skal jeg så i fogedretten fordi jeg ikke har betalt de girokort
på det tv som jeg faktisk har betalt ud / købt og som jeg har en
kvitt. på.

i mine øjne ligner det absolut spild af min og rettens tid ..

hvordan skal jeg forholde mig i retten?

/sc

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-04-09 08:29

Schioler skrev:

> nu skal jeg så i fogedretten fordi jeg ikke har betalt de girokort
> på det tv som jeg faktisk har betalt ud / købt og som jeg har en
> kvitt. på.
>
> hvordan skal jeg forholde mig i retten?

Du skal blot fortælle, at du har købt tv'et, og det vil være
ekstra godt, hvis du medbringer evt. papirer herpå.

Hvis du vil undgå at skulle i retten, så send et brev til
inkassofirmaet med de samme oplysninger. Hvis der ikke er et
inkassofirma, men butikken selv har håndteret sagen, skal du
sende brevet til butikken.

> i mine øjne ligner det absolut spild af min og rettens tid ..

Du har sikkert spildt deres tid ved ikke at svare på diverse
rykkere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : Schioler

Dato : 27-04-09 01:47

On 27 Apr., 09:28, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
> sende brevet til butikken.

> Du har sikkert spildt deres tid ved ikke at svare på diverse

hejsa ok..
ang. rykkere så har jeg skam svaret dem og talt med dem, men
de har bare ikke foretaget sig noget som helst.

og jeg må indrømme at jeg ikke har kontaktet dem
efter 3x gang jeg talte med dem og de ville bringe det i orden.
det var som at tale til en dør... eller er det den interne komm.
der er fejlet totalt i deres firm.

jeg tager mine kvitt. med i retten..

Fra : Schioler

Dato : 27-04-09 02:33

On 27 Apr., 09:47, Schioler <flix...@gmail.com> wrote:

> [...]
> efter 3x gang jeg talte med dem og de ville bringe det i orden.
> det var som at tale til en dør... eller er det den interne komm.

har lige talt med inkasso firmaet, og faxet min kvitt. derover og de
kan se at det er lejen der er kørt videre til trods for at den er
lukket.

sagen er hermed lukket...

Fra : Solitaire

Dato : 30-04-09 22:08

On 27/04/09 10:32, in article
586462dd-d5c9-42fc-84aa-3fa15bbc62ab@q33g2000pra.googlegroups.com,
"Schioler" <flixies@gmail.com> wrote:

> har lige talt med inkasso firmaet, og faxet min kvitt. derover og de
> kan se at det er lejen der er kørt videre til trods for at den er
> lukket.
>
> sagen er hermed lukket...

Jeg har prøvet det samme, hos Punkt1, vildt irriterende og spild af min tid
og energi...