Hvad sker?
Fra : james

Dato : 30-07-01 23:22

Vi er lige kommet hjem fra 4 herlige uger i Italien, Schweiz, Frankrig,
Luxembourg, Belgium, Holland og hjem...ja, O.K.... lidt i Tyskland
også....

.....men jeg kan ikke læse de besked som er kommet i den tid vi har været
væk.....Idéer??????

-james

Fra : Thomas Jensen

Dato : 31-07-01 11:05

ophæv abonnement på nyhesgruppen og tilmeld igen

mvh

Thomas
XJ600s div ´96

Fra : Thomas Jensen

Dato : 31-07-01 11:11

og luk outlook express og start det igen efter ophævelsen/tilmeldingen

Thomas

Fra : Ellen og Leif Jesper~

Dato : 31-07-01 12:41

Jeg går ud fra at det skyldes at du ikke får nok frem - prøv at vælge via
funktioner hvor du får mulihed for at vælge de næste antal

Hilsen Leif

Fra : Brian Lænø

Dato : 31-07-01 15:07

"james" skrev
> [...]
> også....
>

> ....men jeg kan ikke læse de besked som er kommet i den tid vi har været

Det er fordi du er TDC kunde.
På nyheds-serveren har hver post et nummer.
TDC har fået ny nyheds-server, på den nye server har de nye postninger et
lavere nummer, end de sidste du hentede på den gamle server.
Da de nye postninger har lavere nummer end de gamle, så tror outlook at du
har læst dem, og derfor henter programmet dem ikke.
Som andre allerede har skrevet, er du nød til at nulstille nyhedsgruppen.

--
Brian
Cagiva Elefant 750