Retten i Svendborg
Fra : Henning S Christians~

Dato : 24-04-09 15:12

Var i retten som vidne igår, er der nogen steder jeg kan læse dommen,
(færdselslovs overtrædelse). syntes ikke jeg kan finde noget

På forhånd tak

Fra : Jubii

Dato : 24-04-09 15:42

"Henning S Christiansen" <fjerndette-hsc@it.dk> skrev i meddelelsen
> Var i retten som vidne igår, er der nogen steder jeg kan læse dommen,
> (færdselslovs overtrædelse). syntes ikke jeg kan finde noget
>
> På forhånd tak

Det tager da et stykke tid før domme lægges ud på retternes hjemmesider,
fra domsafsigelsen.

Artikkel om domme på nettet:
https://www.advokatsamfundet.dk/Default.aspx?ID=11687&M=News&NewsID=2434&PID=0&Printerfriendly=3

Fra : Henning S Christians~

Dato : 24-04-09 18:32

> Det tager da et stykke tid før domme lægges ud på retternes hjemmesider,
> [...]

Jeg takker, det eneste mærkelige er at jeg på retten i svendborgs hjemmeside
ikke kan finde en eneste dom, måske de ikke offentliggør dem eller er det
bare mig der leder det forkerte sted??

Fra : SVT

Dato : 24-04-09 20:12

Hej Henning

Domme bliver ikke offentliggjort automatisk, du skal i stedet søge om
aktindsigt. Det skal ske inden 1 uge efter dommens afsigelse. Hvis du vil
have en kopi med hjem koster det 175 kr.

Mvh
SVT