cam overvågning - vindueskikkeren
Fra : oz3bto

Dato : 30-03-09 14:44

Har jeg forstået det rigtig ?
Man må overvåge og optage alt med cam så længe at det kun er ens egen grund
man filmer/optager..

Ville nemlig gerne have cam op der hvor vindueskikkeren før har været inde i
håb om at få kikkeren på video

Fra : -= JF =-

Dato : 30-03-09 18:18

Fra : -= JF =-

Dato : 30-03-09 18:21

oz3bto skrev:

> Ville nemlig gerne have cam op der hvor vindueskikkeren før har været inde i
> håb om at få kikkeren på video

Sorry for det tomme svar for et øjeblik siden.

Jeg forstår ikke hvad du vil med de krumspring. Tag krampen i vingebenet
og tilkald policen.
Ingen kan vel forbyde forbipasserende at skæve ind af vinduerne når de
går forbi - men at stille sig direkte op og nyde showet... Naah.

Mvh John

Fra : oz3bto

Dato : 30-03-09 18:30

"-= JF =-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ingen kan vel forbyde forbipasserende at skæve ind af vinduerne når de går
> forbi - men at stille sig direkte op og nyde showet... Naah.

Nu ligger vores hus på sådan en måde at man ikke bare tilfældig kommer forbi

Fra : Jubii

Dato : 30-03-09 19:13

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

> "-= JF =-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Nu ligger vores hus på sådan en måde at man ikke bare tilfældig kommer
> forbi

I stedet for de tomme ord du har fået, så passer det at du må
fotografere/videofilme alt der foregår i egen have. Begrænsningen er
hvor der er offentlig adgang, hvilket kort betyder: Hvor postbudet kan
komme til.

Fra : oz3bto

Dato : 30-03-09 20:17

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fotografere/videofilme alt der foregår i egen have. Begrænsningen er hvor
> der er offentlig adgang, hvilket kort betyder: Hvor postbudet kan komme

postkassen sidder udvendig på selve lågen

Må ha sat det cam op

Fra : -= JF =-

Dato : 30-03-09 20:39

oz3bto skrev:

> Nu ligger vores hus på sådan en måde at man ikke bare tilfældig kommer forbi

Endnu en grund til at tage fat i hende.

Mvh John