Vindueskikker
Fra : oz3bto

Dato : 30-03-09 14:31

Vi har fået os en lure ..

Personen står bla uden for hegnet (120cm høj) og glor direkte ind i vores
stue
En enkelt gang har jeg taget personen i at stå inde i haven og kikke ind
menes jeg lå og sov ... Undskyldningen var at hun ikke troede at der var
nogen hjemme

Er det vindueskikkeri eller krænkelse af privatlivets fred ?

Anmeldes det skal hun ihvertfald man for hvad ?

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-09 14:37

"oz3bto" <no@in.dk> skrev :

>Anmeldes det skal hun ihvertfald man for hvad ?

Er det ikke tid til at finde havevanderen frem ??
--
Jan_stevns

Fra : oz3bto

Dato : 30-03-09 14:40

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Er det ikke tid til at finde havevanderen frem ??
> --
> Jan_stevns

Nærmere mit alubat .. Man vander normalt ike hvor der ligger fliser hvilket
vi har på den side af huset

Fra : Preben Andersen

Dato : 30-03-09 14:45

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> nogen hjemme
>

> Er det vindueskikkeri eller krænkelse af privatlivets fred ?
>
> Anmeldes det skal hun ihvertfald man for hvad ?

Kan du ikke bare fortælle politiet, hvad der er sket, så finder de nok ud af
sigtelsen.
--
mvh/Preben

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-03-09 15:02

In news:gqqhj8$1edp$1@newsbin.cybercity.dk,
oz3bto <no@in.dk> typed:
> [...]
> En enkelt gang har jeg taget personen i at stå inde i haven og kikke
> ind menes jeg lå og sov ... Undskyldningen var at hun ikke troede at

Det er da vist en noget "lam" undskyldning, hun har absolut intet at gøre i
din have.

Du kan da også bare sende Bugsy et smut ud at hilse på hende, hvis hun er
helt inde i jeres have. Det kan være, at hun må søge tilflugt i et træ, lige
som knægten for et par år siden. Den historie grinede jeg meget af.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 30-03-09 15:57

Tove Krieger wrote:
> [...]
> er helt inde i jeres have. Det kan være, at hun må søge tilflugt i et
> træ, lige som knægten for et par år siden. Den historie grinede jeg

En hund gør kun at hun stiller sig uden for hegnet.
Du kan næppe opdage hende og bruge en supersoaker.
Desuden kunne du risikere at ramme uskyldige, og
den uskyldige kunne finde på at svare igen med en
sten igennem ruden. Eller maling, eller lort, eller ...

Jeg tror du kommer længst med en anmeldelse.

JonB

Fra : Carsten

Dato : 30-03-09 18:27

"oz3bto" <no@in.dk> wrote in message
> menes jeg lå og sov ... Undskyldningen var at hun ikke troede at der var
> nogen hjemme

Vis hende "helikopteren" næste gang, så varer det nok lidt inden hun kommer
igen

Carsten

Fra : oz3bto

Dato : 30-03-09 20:18

"Carsten" <carsten@noexists.dk> skrev i en meddelelse
> "oz3bto" <no@in.dk> wrote in message
>
> Vis hende "helikopteren" næste gang, så varer det nok lidt inden hun
> kommer igen
>
> Carsten

Overvejede at "moone" hende men hun nåede desværre at gå inden jeg kom så
langt