Firma vedbliver at sende reklamer til mig
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-03-09 19:05

Peugeot bliver ved at sende mig "medlemsblad" og reklamer på trods af jeg
ikke har en Peugeot bil længere, har fortalt dem det og gentagne gange har
fortalt både hovedkontoret og den lokale forhandler at jeg ikke ønsker
noget som helst fra dem (hvilket jo er det vigtigste).

Medlemsbladet kommer tilsyneladende fra hovedkontoret (men med den lokale
forhandler som afsender) og reklamerne ser ud til at være sendt lokalt.

Hvilke muligheder har jeg for at få dem til at stoppe hvis de ikke selv
kan/vil? De siger at de har slettet og afmeldt alt i deres systemer hvilket
jo bevisligt ikke er korrekt eftersom jeg i dag har fået blad og reklame.

Fra : Ole C

Dato : 19-03-09 19:21

Henrik Stidsen skrev blandt andet:

> [...]
> selv kan/vil? De siger at de har slettet og afmeldt alt i deres
> systemer hvilket jo bevisligt ikke er korrekt eftersom jeg i dag har

Nogle gange har jeg haft held til at stoppe den slags ved at skrive
"Ubekendt på adressen - retur" på forsendelsen - og lægge den i
postkassen....

--
vh
Ole C

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-03-09 22:35

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote in

> Nogle gange har jeg haft held til at stoppe den slags ved at skrive
> "Ubekendt på adressen - retur" på forsendelsen - og lægge den i
> postkassen....

Det er måske den nemmeste metode ja, har 2 gange besøgt dem og
tilbageleveret bladet til deres sælgere uden at det har fået dem til at
stoppe.

Fra : Leo Havmøller

Dato : 20-03-09 06:00

> Det er måske den nemmeste metode ja, har 2 gange besøgt dem og
> tilbageleveret bladet til deres sælgere uden at det har fået dem til at
> stoppe.

Til en sælger?!?!
Prøv kontordamen istedet for.

Leo Havmøller.

Fra : Ole C

Dato : 20-03-09 12:38

Leo Havmøller skrev blandt andet:

> Til en sælger?!?!
> Prøv kontordamen istedet for.

Det hjælper sikkert heller ikke, for distributionslisten ligger
sandsynligvis hos PostDanmark....

--
vh
Ole C

Fra : Leo Havmøller

Dato : 20-03-09 13:44

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote in message

> Det hjælper sikkert heller ikke, for distributionslisten ligger
> sandsynligvis hos PostDanmark....

Muligvis ikke, men han bliver sandsynligvis skrevet på 2 nye
distributionslister hver gang han henvender sig til en sælger.

Leo Havmøller.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-03-09 23:15

Leo Havmøller <rtxleh@nospam.nospam> wrote in

> Til en sælger?!?!
> Prøv kontordamen istedet for.

Det kræver jo at jeg møder op i min arbejdstid for ellers er de ikke på
arbejde. Sidst var det en gut i deres værkstedsmodtagelse jeg snakkede med,
han ringede endda et par dage senere for at fortælle at han havde slettet
mig fra alle deres systemer. Jeg tror mere det handler om uvidenhed og
mangel på vilje end om decideret ond vilje.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 20-03-09 13:01

On 19 Mar 2009 18:05:19 GMT, Henrik Stidsen <inbox@henrikstidsen.dk>
wrote:
>Hvilke muligheder har jeg for at få dem til at stoppe hvis de ikke selv
>kan/vil?
De vil nok gerne men har så åbentbart et problem med at få tingene
registreret korrekt.

Skriv et alm. brev til dem, stil det til direktøren.
Anmod om at blive fjernet fra deres mailliste, bed om at få en
bekræftigelse derpå.

Direktøren (eller dennes sekertær) syntes nok det er dumt at de skal
bruge tid på denne slags detaljer, men, det kan jo så gøre at de andet
steds i org. lære at vedligeholde maillister.

/Hans

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-03-09 23:15

Hans Kjaergaard <hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote in

> De vil nok gerne men har så åbentbart et problem med at få tingene
> registreret korrekt.

Det tror jeg også er problemet - muligvis fordi de flere steder i
organisationen har deres egne lister.

> Skriv et alm. brev til dem, stil det til direktøren.
> Anmod om at blive fjernet fra deres mailliste, bed om at få en
> bekræftigelse derpå.

God ide.

> Direktøren (eller dennes sekertær) syntes nok det er dumt at de skal
> bruge tid på denne slags detaljer, men, det kan jo så gøre at de andet
> steds i org. lære at vedligeholde maillister.

De ska jo lære det på en eller anden måde :)