"jojo" <noner> skrev i en meddelelse
news:tMydnTBPsId9zl_UnZ2dnUVZ8smWnZ2d@posted.nordit...
>
> "Hans Kjaergaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:ibd4s4dvc1352fd1t3n6q9cbk50rtb5tc4@4ax.com...
>> On Thu, 19 Mar 2009 11:27:13 +0100, "jojo" <noner> wrote:
>>
>>>Hej.
>>>Jeg ved ikke om jeg skriver til det rigtige sted, men jeg har ingen ide,
>>>hvor jeg skal skrive og få hjælp.
>>>
>>>Jeg har den 10 feb. købt og betalt (Via Paypall) et digital kamera ved et
>>>tysk firma
www.xenudo.de
>> Har du undersøgt om pengene nu ikke er kommet til din PayPal konto ?
>> Det er jo ikke sikkert at de af sig selv kommer tilbage til din
>> bankkonto, den tyske forhandler kender jo kun PayPal-kontoen.
>>
>> /Hans
>
> Tak for svaret.
> Ja, der er ingen penge på min paypal konto. Jeg spurgte via mail, hvordan
> jeg kunne få mine penge, og de 21 Euro, som jeg skulle bruge til at sende
> det forkerte kamera tilbage, de skulle bruge Iban nr til min bank. Dette
> har jeg skrevet til dem, både pr email, og per brev, som var sendt sammen
> med det forkerte kamera retur.
De skal da have både IBAN og BIC nummer for at kunne overføre pengene til
dig bank.
Men Paypal plejer nu at være gode til at hjælpe, har selv engang fået penge
retur fra dem for en vare jeg aldrig modtog.
Så, vent nu og se...
Erik
> Jeg har nu prøvet at lave en angivelse via paypal, på at jeg ikke har fået
> min vare. Men som jeg læser det, så sender paypal den bare videre til
> forhandleren! Hvad hjælper det, når de nu ikke svare..!
> -
> You have opened a dispute for the payment you made to digital-versand.de
> Online GmbH & Xenudo.de Online on Feb 19, 2009 (Transaction
> 4KX94174Y8426180E) indicating that you did not receive the item you
> purchased.
>
>
> ----------------------------------------------------------------
> Transaction details
> ----------------------------------------------------------------
> Seller's name: digital-versand.de Online GmbH & Xenudo.de Online
> Seller's email: PayPal@digital-versand.de
> Seller's transaction ID: xx
> Transaction date: Feb 19, 2009
> Transaction amount: -xxx,xx EUR
> Your transaction ID: xx
> Case number: xx
> Response deadline: Apr 8, 2009
>
> By opening a dispute in the Resolution Center, you will be working
> directly
> with the seller to resolve this issue. We will email you when the seller
> posts a response. Most of the time, disputes can be resolved quickly and
> amicably in the Resolution Center. You'll be able to review the dispute
> details, communicate with the seller, or ask PayPal to decide the outcome
> of the case by filing a claim.
>
> Har de så ind til 8 april, til at svare eller hvordan??
>
>