der er en der ikke vil aflevere min ejendo~
Fra : Anders Ole

Dato : 11-03-09 23:37

der er en der ikke vil aflevere min ejendom hvad skal jeg gøre ?

jeg har et par dyre fade der har stået opmagasineret ved en vens ven - vi
har nu igennem de sidste 6 måneder aftalt han skulle aflevere dem - men det
bliver ikke til noget og an påstår han aldrig er hjemme

nu vil jeg gerne have mine fade ( hvis han har dem endnu ) ...

er der nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre ?

kan jeg gøre krav om at få min ejendom igen ?

vad gør jeg hvis han har solgt dem ?

på forhånd tak

AO

Fra : Henning

Dato : 12-03-09 07:50

On Wed, 11 Mar 2009 23:36:46 +0100, "Anders Ole" <a.ole@mail.uganda>
wrote:

> [...]
>
>nu vil jeg gerne have mine fade ( hvis han har dem endnu ) ...
>

>er der nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre ?

Tag hen til ham, ring på døren.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-03-09 14:20

Henning skrev:

> Tag hen til ham, ring på døren.

Og hvad gør han så hvis der ikke bliver lukket op?

Og lad nu være med at svare:

   Tager hjem igen.

--
Bertel

Fra : Henning

Dato : 12-03-09 15:12

On Thu, 12 Mar 2009 14:19:34 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Og hvad gør han så hvis der ikke bliver lukket op?
>
>Og lad nu være med at svare:
>
>    Tager hjem igen.

Prøver igen og igen. Det er nemmere at afvise pr. telefon eller sms
end i virkeligheden.
Fadene repræsenterer formodentlig så ringe værdi det ikke er en
anmeldelse eller retsag værd.