Vov at forstå lort-realiteter
Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-09 00:06

Vov at forstå lort-realiteter
For de fleste er lort noget man fniser af.Man føler sig overlegen ved at
man i tidlig barndom blev effektivt pottetrænet til at bruge træk og slip
rutinemæssigt og korrekt.
Hvis nogen overvejer alternativer, så fnises nedgørende, men i disse
fanatiske CO2 sparetider er der mange grunde til ikke at bruge energi
på rensningsanlæg og kloaksystemer, der kun var rationelle dengang
koleraepidemi var alternativet.
Det værste ved tabuer imod at røre ved lort og håndtere bagatelproblemet
rationelt er at aldrende inkontinente påføres skam når de vedr
ekskrementer, især urin, ikke kan undgå pletter og lugt fra tøj.
Det er dem der ser ned på de gamle , der bør skamme sig, hvis nogen bør
det.
For der er ikke risiko for infektion i dag, udover at fugtighed mod den
inkontinentes hud kan give ubehagelig hudirritation og svamp.
Det er endnu ikke så bagende sommersol, at jeg i haven kan forske videre i
min opdagelse af, at lort der masses flad mellem to sorte extremt
sol-ophedede tykke bageplader kan blive opvarmet til de 65 grader, der
dræber de bakterier, der er hovedparten af afføringen og derved bliver det
til lugtløst modelervoks som ulande kan soltørre og bruge som markgødning
uden gyllestank.
Jeg forsker i påfundet at fordele lort tyndt og jævnt over vandsugende
tekstil fx de ny karklud typer der er mere vandsugende til de fleece-klude
der i årtier har kostet kun ti kr for ti.
For en tier købte jeg hos fætter-BR en fiskenet til haletudser og det
meterlange skaft har jeg kortet 4/5 af og så kan jeg nemt mens jeg ser
fjernsyn holde det under anus og "fange" lorten.
Så tager jeg en supersugende "tørstig" tør karlud og holder om det
poseformede fiskenet og masserer lorten jævnt ud over hele fiskenettet- og
samtidig bliver kluden mættet med vand fra lorten
Så tager jeg en klud nr to og breder ud og slynger nettets nu mere
tyktflygende og vandfri indhold mod den udbredte klud nr to.
Så tager jeg en klud nr tre og breder ud og maser ned over klud nr to så
lorten fordeles jævnt mellem dem.
Hvis lorten er stor eller tyndtflygende gentages med en klud fire og evt
fem, og til sidst er så meget vand suget ud af lorten af bakterierne
ikke kan formere sig og producere dårlige lugt. Og man kan smide det i
enplastikpose, som der ikke vil komme lugt ud af, og lægge den mellem
vasketøjet, og når der skal vaskes, så fjernes plastposen, og kludene
vaskes rene og smitter ikke af på vasketøjet.
Hvis man kun bruger en klud, vil der ske bakterievækst, så skatol og indol
og merkaptan molekyler dannes og passerer gennem plastikposen og skaber
lugt i lokalet under en hedebølge.
Hvis det var i et uland, kunne bruges en snes store sugende karklude igen
og igen og soltørres ind imellem, og der ville dannes milimetertykke kager
af tørret lort, som rystes af og bruges som højeffektiv markgødning.
Dette tager kun et par minutter pr "toiletbesøg" og man får ikke
lugtende lort på hænderne.
Folk med god tid vil finde det en acceptabel hobby - og hvor latriner
er hyppige og træk og slip utænkeligt , er klud-ideen ret god.

Fra : nørden

Dato : 14-04-09 06:36

Er du seriøs? der er sundhedsfare forbundet med den slags griseri.

vh.
Carsten.

Fra : Martin Andersen

Dato : 14-04-09 13:43

nørden wrote:
> Er du seriøs? der er sundhedsfare forbundet med den slags griseri.
>
> vh.
> Carsten.
Bo er uden for distriktpsykiatriens rækkevidde. Ignorer roligt hans
indlæg. Det gør vi andre.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-09 01:54

"Martin Andersen" <dur@ikke.nu> skrev i meddelelsen

> Bo er uden for distriktpsykiatriens rækkevidde. Ignorer roligt hans
> indlæg. Det gør vi andre.

Er Carsten analfabet og tror at lort kan smitte gennem hudet - ved
berøring?

Jeg har aldrig søgt psykiatri og har aldrig været på psykiatriafdeling og
ingen har foreslået tvang og 5 psykiatriske overlæger har afvist at jeg
er nær nogen psykose idet jeg søgte at få lav legemlig pension gjort stor
og afsoære psykiatri - det gennemnsskuede de, så de vil ikke røre mig -
det er jo syge og jeg ertt sund, ved de

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 19-04-09 19:39

On 2009-04-15, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
> er nær nogen psykose idet jeg søgte at få lav legemlig pension gjort stor
> og afsoære psykiatri - det gennemnsskuede de, så de vil ikke røre mig -

Det tro da pokker sådan som du omgåes afføring.

Her er en bog som sikkert vil interessere dig:
http://tinyurl.com/cuhw82

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-09 01:57

"Martin Andersen" <dur@ikke.nu> skrev i meddelelsen

> Bo er uden for distriktpsykiatriens rækkevidde. Ignorer roligt hans
> indlæg. Det gør vi andre.

Skvattede skriftkloge a la Martin Andersen afviste Jesus for de vidste at de
ikke kunne måle sig med ham

Over hundred har påstået at de hjavde mig i killfilter og så så man at de
deltog i kritik altså ikke kilfiltrerede

Fra : nørden

Dato : 15-04-09 04:40

On Tue, 14 Apr 2009 14:42:45 +0200, Martin Andersen <dur@ikke.nu>
wrote:

>Bo er uden for distriktpsykiatriens rækkevidde. Ignorer roligt hans
>indlæg. Det gør vi andre.

Jeg kan se hvad du mener, godt man har et filter.

vh.
Carsten.

Fra : The Mip

Dato : 15-04-09 08:30

"nørden" <carstande@gmail.com> wrote in message

> Jeg kan se hvad du mener, godt man har et filter.
>

> vh.
> Carsten.

Desværre er der ret ofte nogen der svarer på dens indlæg og de rammes ikke
af filteret.

The_mip

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-04-09 10:38

"The Mip" <Nospam@nowhere.au.dk> wrote in

> Desværre er der ret ofte nogen der svarer på dens indlæg og de rammes
> ikke af filteret.

De fleste ville nu blive fanget af mit filter. Men "nørden" klipper så
voldsomt i det oprindelige indlæg at han ryger igennem.

Fra : nørden

Dato : 15-04-09 18:52

On 15 Apr 2009 09:38:26 GMT, "Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote:

>De fleste ville nu blive fanget af mit filter. Men "nørden" klipper så
>voldsomt i det oprindelige indlæg at han ryger igennem.

Der var ikke noget i Bo Warmings indlæg jeg havde lyst til at lade
stå, derfor den barske klipning :)

Men jeg er da nysgerrig, hvordan sætter man et filter så det kan det
lille trick du snakker om?

vh.
Carsten.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-04-09 21:45

> Der var ikke noget i Bo Warmings indlæg jeg havde lyst til at lade
> stå, derfor den barske klipning :)

Jeg er helt med og det var heller ikke en mishagsytring.

> Men jeg er da nysgerrig, hvordan sætter man et filter så det kan det
> lille trick du snakker om?

Jeg benytter en score fil.
http://en.wikipedia.org/wiki/Scorefile

Fra : nørden

Dato : 17-04-09 09:15

On 15 Apr 2009 20:45:20 GMT, "Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote:

>Jeg er helt med og det var heller ikke en mishagsytring.

Ok :)

>Jeg benytter en score fil.
>http://en.wikipedia.org/wiki/Scorefile

Ok, tror jeg bare nøjes med det jeg har, det ser lidt indviklet ud,
måske jeg skulle ændre mit nick :)

Men tak for tips og svar

vh.
Carsten.

Fra : alexbo

Dato : 17-04-09 09:42

"The Mip" <Nospam@nowhere.au.dk> skrev

> Desværre er der ret ofte nogen der svarer på dens indlæg og de rammes ikke
> af filteret.

Det interessante ved mange af svarene er at de går på at ignorere Bo.
Bo's lange tråde holdes i live af alle dem der indbyrdes skriver om hvordan
man kan undgå at læse og skrive i Bo's tråde.
Tilsyneladende bliver man nødt til at bruge advancerede programmer, for bare
at lade være med at læse eller svare er alt for vanskeligt.
Et indlæg om ignorering bliver besvaret med at man bruger da så sandelig
filter, og så går det derudaf, et lang række indlæg om at Bo skal bare
ignoreres.

Nu er det ganske vist svært at ignorere og samtidig fortælle at man
ignorerer,
det minder meget om unge piger der ringer en fyr op for at fortælle ham de
ikke vil tale med ham.

Jeg tror Bo mener hvad han skriver, men hvis han skriver for at få et
billigt grin, ville han kunne grine sin røv i laser hver dag.

mvh
Alex christensen

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-09 01:30

"nørden" <xxx@xxx.secret> skrev i meddelelsen
> Er du seriøs? der er sundhedsfare forbundet med den slags griseri.

Læs mit modbevis for dit vås på dk.politik for lort skal spises for at
smitte
Og det smager lorted så jeg har kun prøesmagt en knivspids og een gang

Fra : Morten

Dato : 15-04-09 16:37

> Er du seriøs? der er sundhedsfare forbundet med den slags griseri.
>
> vh.
> Carsten.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-21722873.html

Det må da lige være i BWs ånd...
Nå nej, på det tidspunkt ville den jo for længst være blevet spist(!)

Bon Appetit ;)

Mvh
Morten

Fra : nørden

Dato : 15-04-09 18:54

On Wed, 15 Apr 2009 17:36:40 +0200, "Morten" <tilt_uz468@hotmail.com>
wrote:

>http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-21722873.html

Ret fikst ellers, hvis man har den slags behov.

>Det må da lige være i BWs ånd...
>Nå nej, på det tidspunkt ville den jo for længst være blevet spist(!)
>
>Bon Appetit ;)

Spist? gør han også det?

vh.
Carsten.

Fra : Morten

Dato : 16-04-09 20:38

> Spist? gør han også det?

Jada. Før jeg blockede ham nåede jeg at læse det var noget med
friturestegning. Jeg tror ikke jeg vil vide mere ;D

Ikke fordi et par enkelte indlæg er da meget morsomme at læse, men den
mængde manden producerer er bare for stor til at man gider glo på det hele
tiden.

Mvh
Morten

Fra : nørden

Dato : 17-04-09 09:16

On Thu, 16 Apr 2009 21:37:37 +0200, "Morten" <tilt_uz468@hotmail.com>
wrote:

>Jada. Før jeg blockede ham nåede jeg at læse det var noget med
>friturestegning. Jeg tror ikke jeg vil vide mere ;D

Jeg har allerede hørt mere en jeg havde lyst til ;)

>Ikke fordi et par enkelte indlæg er da meget morsomme at læse, men den
>mængde manden producerer er bare for stor til at man gider glo på det hele
>tiden.

Mon han får hjælp, han lyder som om det er tiltrængt.