Chano Andersen skrev den 17-05-2009 13:31:
> Z wrote:
>> Jeg har pt. Bibob som mobiludbyder. Jeg mener at have oplevet
>> dækningsproblemer ligesiden der blev sat en sonofonmast op på taget på
>> den anden side af gaden. Jeg bor på 4. sal, så den starter lige i
>> øjenhøjde.
>>
>> Kan det have en sammenhæng?
>
> Du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener faktisk godt et
> radiosignal kan være for kraftigt, og det kunne vel meget vel have noget
> med problemet at gøre. Prøv at kontakte kundeservice, eventuelt direkte
> hos Sonofon, frem for BiBob, da det jo er Sonofon der har teknikkerene
> siddende. (Sonofon kundeservice har 7212 7212.)
Kontakter du også Arla, når det er Føtex som har solgt en mælk som er
for dårlig?
sagt på en anden måde: Man kontakter naturligvis sin serviceudbyder,
som ved leverandørforhold naturligvis kontakter sin leverandør.
Leverandøren har intet med slutbrugerens kunde at gøre.
--
Med venlig hilsen
Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.