Billigste forvalg?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-07-01 21:29

Hejsa!

Pt. er jeg TDC-kunde (fastnet PSTN) med fast forvalg hos Tele2 1001.
Jeg har netop set at TeleFona har sat deres priser ned til 22/11 øre.

Tele2 1001s priser hedder 24/12 øre, da jeg ikke har flyttet
abonnementet over hos dem (ellers havde det også heddet 22/11 øre).

Jeg kan ikke flytte mit abonnement, da jeg har NetExpres hos TDC.

Kan man få fast forvalg hos TeleFona, og dermed få adgang til de
billigere takster, eller SKAL man flytte sit abonnement over til dem?

Er der evt. andre der kan være billigere for mig at bruge - altså kun
fast forvalg - ikke abonnement.

Det skal ikke være sådan noget uoverskueligt noget, hvor man skal
kombinere fastnet/mobil/internet - KUN fastnet.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 31-07-01 22:13

Hej Lasse

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>Er der evt. andre der kan være billigere for mig at bruge - altså kun
>fast forvalg - ikke abonnement.

Kig hos Telepassport www.telepassport.dk

20 øre dagtid, 10 øre aften/nat/helligdage. opkaldsafgift 12,5 øre
Tror ikke det fåes meget billigere.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Mark Beaumont

Dato : 31-07-01 22:34

"Ole Rasmussen" <ole@rasmussen.org> skrev
> Kig hos Telepassport www.telepassport.dk
> 20 øre dagtid, 10 øre aften/nat/helligdage. opkaldsafgift
> 12,5 øre Tror ikke det fåes meget billigere.

Hvis minutprisen er 20/10 øre, så er opkaldsafgiften 30 øre.
Hvis opkaldsafgiften er 12,5 øre, så er minutprisen 25/12,5
øre, men det er nu billigt nok alligevel.

Man kan også få forvalg hos Sonofon, her prisen den samme
som Opkald20 fra Telepassport (opkaldsafgiften er 25 øre,
og minutprisen er 22/11 øre).

Vh Mark

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-08-01 23:20

Hej

"Mark Beaumont" <beaumont@c.dk> wrote:

>Hvis opkaldsafgiften er 12,5 øre, så er minutprisen 25/12,5
>øre, men det er nu billigt nok alligevel.

Ja, det er korrekt, men, så vidt jeg husker så bor Lasse i HT området,
og dér har Telepassport noget de kalder "Københavns Tarif" - denne tarif
er 20/10 øre, og opkaldsafgift 12,5 øre, og tariffen dækker, stor set,
hele HT området - Hvis man ringer uden for området er prisen den du
nævner herover, men normalt er det jo sådan at ca. 95 % af alle opkald
er rimeligt lokale, så jeg vil påstå at til Lasse's brug er det den
billigste løsning.

--
M.v.h. Ole®