Components - altid tilgængelig fra værktøj~
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 30-07-01 21:26

Hej NG

Har et "opsætningsspørgsmål" til VB.

Jeg bruger en del componenten "microsoft tabbed dialog control", som jeg
henter frem
via "ctrl + t".

Er der mulighed for at den altid er tilgængelig ?, så man ikke skal tilføje
den
hvergang man starter nyt projekt...

Håber en venlig sjæl kan fortælle hvor det gøres, hvis det kan lade sig
gøre.

Mange tak.
mhv
thomas j.

Fra : Tim Sørensen

Dato : 30-07-01 22:06

> Er der mulighed for at den altid er tilgængelig ?, så man ikke skal
tilføje
> den
> hvergang man starter nyt projekt...

Det vil jeg faktisk også gerne vide

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/

Fra : Niels G

Dato : 31-07-01 09:40

Det man kan gøre er at oprette et 'tomt' projekt, hvor man tilføjer de
kontroller man ønsker via Components (<ctrl-t>). Giver projektet et passende
navn. Og så gemmer det i 'Program Files\Microsoft Visual
Studio\VB98\Template\Projects'
(afhængit af hvordan i har installeret VB). Så vil dette projekt dukke op i
'New' når i vil
oprettet et nyt projekt. Den vil så bruge projektet som skabelon for det
nye.

- Niels G

PS. hvorfor spørger alle, altid mig på nyhedsgrupperne

Fra : Jesper Højgaard

Dato : 31-07-01 10:53

LOL, stadig humor Gud

Jesper Højgaard

[SNIP]
> - Niels G
>
> PS. hvorfor spørger alle, altid mig på nyhedsgrupperne
[/SNIP]
[SNIP]
[/SNIP]

Fra : Niels