Josefs kornkamre
Fra : Andreas Falck

Dato : 30-07-01 18:52

Læs om Josef i Egeypten, om de spændende fund, der er med til at
bekræfte Bibelens troværdighed endnu engang!

læs her: http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-079.htm

"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
Hvordan blive retfærdig: - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-023.htm
Hvem er det sande Israel? - Hvad er sand tungetale? -
Hvem er Antikrist? - og mange andre artikler!

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 30-07-01 19:48

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@sda-net.dk> wrote in message

Velkommen tilbage fra ferie, jeg har selv nydt det gode vejr og håber du
også har det.

Jeg så en interressant udsendelse fra Discovery om det samme emne. Det er
rart at se arkæologiske bekræftelser på Bibelens historier.

Kenn L. Schjødt
Dansk side om SDH: http://www.kristus.dk
Kirkens officielle hjemmeside: http://www.lds.org

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-07-01 19:53

"Kenn L. Schjødt" <kenn_s@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> "Andreas Falck" <Andreas.Falck@sda-net.dk> wrote in message

> Velkommen tilbage fra ferie, jeg har selv nydt det gode
> vejr og håber du også har det.

Ja, du kan tro jeg har nydt. Det er altså bare sagen med sådant et
dejligt vejr.

> Jeg så en interressant udsendelse fra Discovery om det
> samme emne. Det er rart at se arkæologiske bekræftelser
> på Bibelens historier.

Tja, Discovery-udsendelsen byggede vist nok på de samme kilder, som
forfatteren til artiklen på min hjemmemside har haft til rådighed.

Har du læst artiklen på min side?

Iøvrigt kommer der nok også snart en om Moses!

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 31-07-01 20:07

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@sda-net.dk> wrote in message

> Har du læst artiklen på min side?

Jep, har da læst et par stykker på din side.

> Iøvrigt kommer der nok også snart en om Moses!

Det ser jeg frem til...

Fra : Erik

Dato : 07-08-01 13:23

"Kenn L. Schjødt" <kenn_s@worldonline.dk> wrote in message

> Jep, har da læst et par stykker på din side.

> Det ser jeg frem til...

Den har været, ifølge den gik Moses ikke over det Røde Hav,
men gik gennem en af Nilens delta søer nord for Kairo.

Erik

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-08-01 18:13

"Erik" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Kenn L. Schjødt" <kenn_s@worldonline.dk> wrote in message

[ ... ]

> Den har været, ifølge den gik Moses ikke over det Røde Hav,
> men gik gennem en af Nilens delta søer nord for Kairo.

Nej, der er du galt afmarcheret. Artiklen har endnu ikke været bragt!

Andreas Falck

Besøg http://www.sda-net.dk