hvor skal vi vi hen?
Fra : lise.holt@live.dk

Dato : 15-05-09 15:29

Jeg er ikke specielt kristen. Jeg har nprøvet meget. Og jeg tænker
meget. Hvor skal vi dog gå hen?- og ja njefg kender dog svaret emn
synes ikke det virker!

Fra : Lyrik

Dato : 17-05-09 01:01

<lise.holt@live.dk> skrev i meddelelsen

Jeg er ikke specielt kristen. Jeg har nprøvet meget. Og jeg tænker
meget. Hvor skal vi dog gå hen?- og ja njefg kender dog svaret emn
synes ikke det virker!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Du skal gå hen og se på stjernerne! Og så skal du glæde dig over dem. For
hele universet er skabt til dig for at du skal se det. Tænk hvis universet
var alene med sig selv. Så havde det ingen mening. Du er universets
tilskuer.
Når du ser det så skal du glæde dig og være taknemmelig og tilfreds fordi du
er centrum og meningen med at det er der.
Når du føler den glæde så find dit medpublikum så i kan klappe af universet
sammen.

Og så sig tak til ham der skabte det med dig som publikum. Få nogle børn og
skaf dit eget publikum, til det fantastiske univers og det fantastiske liv.
Husk at det man forventer af et publikum der har set det mest enestående er,
at de klapper og glæder sig og anbefaler "stykket" til andre.

Hilsen
jens

Fra : tkruse

Dato : 21-05-09 18:01

On 17 Maj, 02:00, "Lyrik" <ly...@heaven.dk> wrote:
> [...]
> Husk at det man forventer af et publikum der har set det mest enestående er,
> at de klapper og glæder sig og anbefaler "stykket" til andre.

hvis man forstår Jesus,,så ville alle være være kristen,,dette med at
se op stjernerne ,, det hjælper meget vist man er lidt knust,,det
giver på foråndelig vis ny energi,,det svigter aldrig
men siger du i Jesus navn og fred med alle stjerner,,,så kommer der
noget ned som gør opium til skamme