Kristus er opstanden!
Fra : Lyrik

Dato : 12-04-09 10:12

I den anledning opfordrer jeg til at vi selv om vi kan slukke for hinanden
og proppe hinanden i "drabsfilter", mig selv inkluderet, at vi bekræfter den
kærlighed Jesus Kristus døde og opstod for og tilønsker hinanden en glædelig
påske.
Må den kærlighed smitte os så vi undlader hadefulde ord overfor hinanden.
"So help us God!"

MvH
Jens Erik Bech

Fra : Vidal

Dato : 12-04-09 10:40

Lyrik skrev:

> Må den kærlighed smitte os så vi undlader hadefulde ord overfor
> hinanden. "So help us God!"

Kærlighed har mange udtryk.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : tkruse

Dato : 18-05-09 19:11

On 14 Apr., 17:38, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Psykisk syge lever som regel i deres eget indre helvede på jord. Hvis din
> gud har udvalgt dem til noget som helst, er det en perverteret gud.
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

De eneste som kan forske i et sygt sind
Er de psykisk syge
Måske finder de en løsning

Fra : Harald Mossige

Dato : 19-05-09 02:21

tkruse skreiv:

> De eneste som kan forske i et sygt sind
> Er de psykisk syge
> Måske finder de en løsning

Selvsakt. Du har løsningen.

Fra : N/A

Dato : 19-05-09 02:21

Fra : \"Lyrik\"

Dato : 12-04-09 13:10

On Sun, 12 Apr 2009 11:40:03 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Kærlighed har mange udtryk.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg vil dele en oplevelse jeg havde her i dag Påskesøndag. Det var som at
se en opstandelse.

Jeg havde ikke set Niels siden jeg fik at vide at han efter at være afvist
på psykiatrisk skadestue var faldet ud fra 4. sal.
pludselig så jeg ham i dag:
http://www.luen.dk/Niels.mp4

--
Hilsen
Jens

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-04-09 10:52

""Lyrik"" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news.ur9v29mkkd3hcq@jens-erik-bechs-macbook.local

> [...]
>
> Jeg havde ikke set Niels siden jeg fik at vide at han efter at være
> afvist på psykiatrisk skadestue var faldet ud fra 4. sal.

Niels er psykisk syg. Det er eddermame perverst at tage psykisk syges
"oplevelser" til indtægt for, at en fucking gud skulle være genopstået fra
de døde.

Er du også psykisk syg, Lyrik? Eller er du bare almindeligt afstumpet?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Lyrik

Dato : 14-04-09 12:33

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> de døde.
>
> Er du også psykisk syg, Lyrik? Eller er du bare almindeligt afstumpet?
Hmmm.....ikke engang det kunne du glæde dig over.
Hvad glæder du dig over? Ud over dine egne voldsomme udtalelser.

Mvh
Jens

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-04-09 16:39